پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

احداث دانشگاه فرهنگيان در استان جزو ضروريات است

کد خبر: 42129 تاریخ انتشار: 1398/04/01
نمایش: 3106
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه احداث دانشگاه فرهنگيان در استان جزو ضروريات است، گفت: تربيت نيروي انساني موردنياز در بدنه آموزش و پرورش بسيار مهم است و بي‌توجهي و کم‌کاري در اين مسئله مي‌تواند منافع استان را به عقب بياندازد.
اقبال عباسي در شوراي آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: با توجه به اينکه در دهه‌هاي گذشته توجه‌ چنداني به تربيت‌ معلم نشده است و در آينده با مشکل نيروي انساني مواجه هستيم، بنابراين توجه به اين امر مهم بسيار ضروري است‌.

وي با بيان اينکه احداث دانشگاه فرهنگيان در استان جزو ضروريات است، گفت: قطعه زميني از سوي اداره‌ کل راه و شهرسازي و يا منابع‌طبيعي جهت احداث اين مرکز در استان پيشنهاد داده شود و مراحل ساخت دانشگاه در کمترين زمان ممکن توسط دستگاه‌هاي متولي پيگيري شود.

وي تأکيد کرد: احداث دانشگاه فرهنگيان براي تربيت نيروي انساني موردنياز در بدنه آموزش و پرورش بسيار مهم است و بي‌توجهي و کم‌کاري در اين مسئله مي‌تواند منافع استان را به عقب بياندازد.

عباسي در خصوص اهميت برگزاري مسابقات ورزشي دانش‌آموزان به ميزباني چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: برگزاري اين رخداد ملي يک فرصت و ظرفيت بزرگي براي معرفي استان به کشور است.

استاندار افزود :دانش‌آموزان شرکت‌‌کننده در اين مسابقات مي‌توانند به‌عنوان يک سفير، اين استان را به خانواده‌هاي خود معرفي کنند.

وي اضافه کرد: بايد تمامي امکانات براي حضور دانش‌آموزان در مراکز تفريحي و توريستي استان فراهم شود؛ همچنين بسته‌هاي فرهنگي مفيد براي معرفي فرهنگ و مراکز گردشگري استان در اختيار دانش‌آموزان قرار بگيرد.

استاندار گفت: برگزاري 4 دوره مستمر مسابقات قهرماني ورزش دانش آموزي کشور به ميزباني چهارمحال و بختياري نشان دهنده ظرفيت و توانمندي اين استان در برپايي اردوها و مسابقات ملي است.

عباسي در پايان با تأکيد بر تأمين امنيت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات ورزشي به ميزباني چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: اين مسئله در دستور کار شوراي تأمين قرار گيرد،همچنين اورژانس،هلال احمر، مراکز درماني و امدادي حضور فعال براي خدمات‌رساني در مواقع لازم داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06