پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برنامه هاي دهه کرامت با محوريت مردم برگزار شود

کد خبر: 42134 تاریخ انتشار: 1398/04/02
نمایش: 3174
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: برنامه هاي دهه کرامت با حضور پررنگ مردم و باشکوه و عظمت خاصي برگزار شود.
جعفر مرداني در نشست شوراي هماهنگي دهه کرامت که با حضور نمايندگان دستگاه هاي عضو اين شورا در سالن شهيد مرداني استانداري برگزار شد، گفت: هماهنگي و هم افزايي دستگاه هاي عضو در اين خصوص از اهميت بالايي برخوردار است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر بررسي نقاط ضعف و قوت برنامه هاي دهه کرامت سال هاي گذشته، افزود: برنامه هاي باشکوهي که در شان و منزلت ائمه باشد به مرحله اجرا برسد.

مرداني، انتقال فرهنگ ناب اهل بيت (ع در بين جوانان را از مهمترين اهداف دهه کرامت برشمرد و گفت: فرهنگ نبوي، علوي و رضوي بايد در راس برنامه ها باشد.

وي بابيان اينکه اسلام دين شادي است، اظهار داشت: با اجراي برنامه هاي شاد در اعياد مذهبي اين شادي را به شادي پايدار تبديل کنيم.

معاون سياسي، امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه تبيين و ترويج فرهنگ ديني اولويت برنامه ها باشد، خاطرنشان کرد: ميزباني از خدام امام رضا (ع) از اهميت بالايي برخوردار است که نياز به هماهنگي و برنامه ريزي منسجم دارد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07