پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ارتقاي نشاط اجتماعي با محوريت مردم محقق مي‌شود

کد خبر: 42167 تاریخ انتشار: 1398/04/11
نمایش: 2784
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه نشاط در جامعه خودجوش و مردمي است، گفت: نبايد اين موضوع به صورت رسمي و دولتي مطرح شود و مشارکت مردم در اين امر بسيار مهم و موثر است.
جعفر مرداني روز سه شنبه در کارگروه نشاط اجتماعي اين استان افزود: از آنجا که انسان موجودي کمال گراست و در نهايت بايد به تعالي برسد از برنامه‌هايي در همين راستا پيروي مي‌کند.

وي ادامه داد: اين کمال گرايي براي رسيدن به تعالي است که انسان را به آرامش مي‌رساند از همين رو بايد زمينه‌هاي نشاط در جامعه فراهم شود.

مرداني، با بيان اينکه مقوله نشاط اجتماعي يک بعدي و دو بعدي نيست و با روح انسان سروکار دارد، تصريح کرد: از همين رو نمي‌توان فقط يک عامل مانند اقتصاد را به عنوان عامل نشاط معرفي کرد يا اينکه عنوان کرد که فقر لزوماً موجب بي نشاطي در جامعه مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دستگاه‌هاي عضو کارگروه علاوه بر ارائه برنامه‌هاي مدون در خصوص ارتقاي نشاط اجتماعي بايد همراهي و همکاري لازم را با يکديگر داشته باشند.

مرداني اظهار داشت: يکي از راه‌هايي که مي‌توانيم اين شرايط را تغيير دهيم استفاده از فناوري است که سازوکار آن در درازمدت فراهم مي‌شود.

وي با تاکيد بر تلاش رسانه‌ها در اميدآفريني و نشاط بخشي به جامعه، افزود: صدا و سيما مي‌تواند در اين ميان نقش مهمي ايفا کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07