پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

آموزش و پرورش يکي از تأثيرگذارترين دستگاه‌هاي کشور است

کد خبر: 42236 تاریخ انتشار: 1398/04/26
نمایش: 2770
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان در سال‌جاري، با اشاره به ضرورت راه‌اندازي مرکز تحقيقات معلمان استان گفت: آموزش و پرورش يکي از تأثيرگذارترين دستگاه‌هاي کشور است و نياز است معلمان باتوجه به پيشرفت علوم و فناوري هاي ارتباطي، فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي دانش خود را در اين زمينه‌ها بروز رساني کنند تا بتوانند پاسخگوي نيازهاي دانش‌آموزان و والدين باشند.
جعفر مرداني گرمدره تاکيد کرد: اعضاي شوراي آموزش و پرورش، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهياران چهارمحال و بختياري براي ارتقاي کمي و کيفي سوادآموزي و کاهش نرخ بي‌سوادي در استان بکوشند.

مرداني گرمدره تصريح کرد: اقداماتي براي واگذاري زمين جهت احداث دانشگاه فرهنگيان در حال انجام است و همچنين مکاتباتي با منابع‌طبيعي و امور اراضي در اين خصوص صورت گرفته است.

وي اظهار داشت: امسال ۳۳۴ دانشجو معلم به آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري تزريق مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مسئولان تمامي دستگاه‌هاي اجرايي استان براي برگزاري مسابقات ملي به ميزباني آموزش و پرورش استان همکاري کنند.

وي افزود: حفظ وضعيت موجود و ارتقاي کمي و کيفي وضعيت سوادآموزي چهارمحال و بختياري در دستور کار مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش استان باشد.

مرداني گرمدره تصريح کرد: دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري مبلغي از اعتبارات را براي ادامه تحصيل کودکان بازمانده از تحصيل اختصاص داده است.

وي يادآور شد: مسئولان ثبت احوال چهارمحال و بختياري بايد براي بهره مندي مطلوب از اين اعتبارات تعداد دانش‌آموزان پايه‌هاي مختلف را اعلام و اداره‌کل آموزش و پرورش استان اين آمار را بررسي و تعداد کودکان بازمانده از تحصيل را مشخص کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07