پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار اعلام کرد

بنياد برکت ۱۸۰۰ طرح را در چهارمحال و بختياري اجرايي کرد

کد خبر: 42342 تاریخ انتشار: 1398/05/17
نمایش: 2473
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اعتبارات استاني جوابگوي طرح هاي نيمه تمام اين استان نيست، گفت: بنياد برکت در اين استان يکهزار و ۸۰۰ طرح را اجرايي کرده است.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نشست شوراي اداري و ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري با حضور عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور تاکيد کرد: از اين تعداد تاکنون يکهزار و ۶۰۰ پروژه تکميل و بهره برداري شده است و  بنياد برکت براي اجراي اين تعداد طرح در چهارمحال و بختياري ۲ هزار ميليارد ريال هزينه کرده است.

وي تصريح کرد: بدنبال نشستهاي فراوان مسئولان چهارمحال و بختياري با مديران ملي، سرمايه گذاري بنيادها، شرکت ها و نهادهاي دولتي در اين استان افزايش يافت.

وي يادآور شد: همين نشستها باعث شد تا در سال گذشته بيشترين سهم تسهيلات بانکي ارزانقيمت کشور به چهارمحال و بختياري اختصاص داده شد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، در دوران دفاع مقدس ، توجهي به توسعه زيرساختهاي اين استان نشده است.

عباسي گفت: در دولت تدبير و اميد با تقويت وحدت بين مديران و استفاده از ظرفتها گام هايي براي رفع محروميتهاي چهارمحال و بختياري برداشته شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07