پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مسابقات ورزشي در ارتقاء سطح سلامت و موفقيت دانش آموزان موثر است

کد خبر: 42362 تاریخ انتشار: 1398/05/22
نمایش: 1842
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مسابقات و المپيادهاي ورزشي در مدارس، اقدامي موثر در راستاي ارتقاء سطح سلامت و موفقيت دانش آموزان و استعداديابي ورزشي است.
اقبال عباسي دوشنبه شب در آيين افتتاحيه سي و ششمين دوره مسابقات قهرماني ورزشي دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول سراسر کشور در شهرکرد افزود: مسابقات ورزش دانش آموزي در ارتقاء سلامت و تمايل به انجام فعاليت هاي ورزشي در بين دانش آموزان را افزايش مي دهد و زمينه ساز افزايش روحيه تعامل و همکاري بين دانش آموزان ميشود.

وي با اشاره به اينکه توسعه هر بخشي از کشور نياز به توسعه زيرساخت هاي لازم دارد، اظهار داشت: زيرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع مي شود که توجه به ورزش دانش آموزي داراي اهميت ويژه است.

به گفته وي ، بايد در کنار توجه و توسعه تعليم و تربيت، به بحث ورزش دانش آموزان نيز توجه شود تا از طريق ديپلماسي ورزشي فرهنگ و تمدن ايراني را به همه دنيا صادر کنيم.

عباسي تاکيد کرد، مدارس پايگاه ورزش قهرماني در کشور هستند و توجه به اين موضوع داراي اهميت ويژه است، که اين مهم نياز به توجه و سرمايه گذاري بيشتر در حوزه ورزش دانش آموزي دارد.

وي به موقعيت آب و هوايي و ظرفيت ها و زيرساخت هاي موجود در استان براي برگزاري مسابقات ورزشي به خصوص ورزش دانش آموزي تاکيد کرد و گفت: مردم استان در مهمان نوازي زبانزد هستند و اميد است که اين دوره از مسابقات با کمترين کاستي و نقصان در استان برگزار شود و اين استان ميزبان خوبي مانند سال هاي گذشته براي دانش آموزان و قهرمان و همراهانشان باشند.

🔸سي و ششمين دوره مسابقات قهرماني و ورزشي دانش آموزان پسر و سي امين دوره مسابقات ورزشي قهرماني دانش آموزان دختر سراسر کشور در مقطع متوسطه اول تا ۳۰ مردادماه در مجموعه ورزشي شهداي آموزش و پرورش و استخر شناي دانشگاه شهرکرد در حال برگزاري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06