پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

همايش تجليل از آزادگان چهارمحال و بختياري برگزار شد

کد خبر: 42393 تاریخ انتشار: 1398/05/26
نمایش: 2023
اخبار
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان قهرمان به ميهن اسلامي، همايش تجليل از آزادگان، با حضور اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
استاندار چهارمحال وبختياري در همايش تجليل از آزادگان استان گفت: دلاوري‌ها و پايداري‌هاي راسخ آزادگان و بسيجيان در دوران دفاع مقدس مايه عزت و آبروي امروز نظام جمهوري اسلامي و برگ زرين بر تاريخ انقلاب است.

اقبال عباسي افزود: هدف بسيجيان، رزمندگان و آزادگان و همه کساني که در طول ۸ سال دفاع مقدس به جبهه هاي حق عليه باطل رفتند، پاسداري از انقلاب اسلامي و نظام اسلامي در مقابل دشمنان بود و اکنون انقلاب اسلامي ‌اقتداري جهاني دارد.

وي به ترس و واهمه دشمن از نظام جمهوري اسلامي در عصر گذشته و حاضر اشاره کرد و گفت: اسلام  به دنبال آزادي، عدالت و استقلال بوده و هست و دشمن از اين استقلال طلبي مردم ايران هراس دارد.

به گفته وي،  بايد به‌خاطر داشته باشيم كه سرافرازي كشور عزيزمان و آرامش امروز ما مرهون ايثارگري‏‌ها و جان‏فشاني‌هاي دلاوراني در دوران جنگ تحميلي است كه از جان خود گذشتند و مقابل تجاوز دشمن، مقاومت كردند.

عباسي افزود: رزمندگان اسلام با الگوگيري از امام حسين (ع) و يارانش در واقعه کربلا به جبهه رفتند و هيچ گونه دنياطلبي، فرصت طلبي و وسوسه هاي دشمنان نتوانست جلوي ايثارگران را براي دفاع از کشور بگيرد.

وي در پايان  اظهار داشت: امروز ما شرمنده ايم که نتوانستيم خواسته هاي ايثارگران را برآورده و در خدمت آن ها باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07