پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد

دستگاه‌هاي اجرايي براي تدوين بسته‌هاي سرمايه‌گذاري اقدام کنند

کد خبر: 42412 تاریخ انتشار: 1398/05/28
نمایش: 1999
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز دوشنبه در جلسه مرکز خدمات و سرمايه گذاري استان اظهار داشت: اين استان داراي ظرفيت‌هاي بي شمار و متنوعي در حوزه‌هاي مختلف صنايع تبديلي، کشاورزي، دامپروري، گردشگري، معادن و ذخاير طبيعي است و بايد مديران براي جذب سرمايه‌گذار در اين حوزه‌ها آنطور که شايسته است تلاش کنند.
اقبال عباسي با اشاره به تدوين ۱۵ بسته سرمايه‌گذاري از سوي دستگاه‌هاي اجرايي استان، تصريح کرد: ظرفيت‌هاي موجود استان قابليت تدوين بيش از ۲۰۰ بسته سرمايه‌گذاري را دارد.

وي با بيان اينکه مشکلي در خصوص تامين اعتبار براي تدوين بسته‌هاي سرمايه‌گذاري در استان وجود ندارد، افزود: دستگاه‌هاي اجرايي مي‌توانند در همين خصوص از محل اعتبارات فني و اعتباري استفاده کنند.

عباسي با اشاره به اعلام آمادگي هيات‌هاي سرمايه گذاري خارجي براي راه‌اندازي واحدهاي توليدي در استان، خاطرنشان کرد: سرمايه‌گذاران خارجي مشتاق هستند تا از طرح‌هاي بومي استان نيز استفاده کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان لزوم مطالعات براي مشخص شدن بسته‌هاي سرمايه گذاري استان، ادامه داد: بايد بررسي شود با توجه به ظرفيت بالاي استان، دليل کمبود طرح‌هاي سرمايه گذاري چه مسئله‌اي است.

عباسي موفقيت در جذب سرمايه‌گذار را مستلزم ايجاد زيرساخت‌ها و تسهيل در روند سرمايه‌گذاري دانست و افزود: در اين خصوص بايد تلاش بيشتري در استان انجام گيرد و دستگاه‌هاي اجرايي ضمن تسريع در اعطاي مجوزها بر اساس قانون و ضوابط موجود از طولاني کردن اين روند خودداري کنند.

در اين نشست گزارشي از روند پيگيري چند طرح‌هاي سرمايه‌گذاري در استان از سوي دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه ارائه شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07