پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در طول دولت تدبير و اميد انجام شد

۲۶۲۳ طرح در چهارمحال و بختياري بهره برداري شد

کد خبر: 42428 تاریخ انتشار: 1398/05/31
نمایش: 1579
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تلاش هاي دولت براي کاهش محروميت از اين استان، گفت: در طول دولت تدبير و اميد ۲ هزار و ۶۲۳ پروژه در اين استان بهره برداري شد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در شوراي برنامه ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري که با حضور محمدباقر نوبخت رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، افزود: براي بهره برداري از اين تعداد طرح بيش از ۴۰ هزار ميليارد ريال هزينه شده است.

وي افزود: در اين مدت همچنين ۴۴۸ طرح با بيش از ۳۵ هزار ميليارد ريال اعتبار در چهارمحال و بختياري کلنگ زني و عمليات ساخت اين طرحها آغاز شده است. 

عباسي به رئيس سازمان برنامه و بودجه پيشنهاد داد، در سال جاري ۱۰۰ درصد اعتبارات چهارمحال و بختياري تخصيص يابد و ابلاغ شود تا بتوان بهره برداري از طرحهاي نيمه تمام استان را تسهيل کرد.

وي يادآور شد: طرح هاي عمراني قابل بهره برداري چهارمحال و بختياري در سال جاري و همچنين طرح هاي داراي بيش از ۵۰ درصد پيشرفت فيزيکي استان شناسايي شده است که براي تسريع در تکميل، نيازمند اعتبارند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: آغاز عمليات اجرايي راه آهن سراسري اصفهان به شهرکرد به اهواز، بهره برداري از طرح انتقال آب بن به بروجن، حذف نقاط حادثه خيز، اجراي طرح هاي توسعه روستايي و اجراي شبکه هاي انتقال آب کشاورزي و آب و فاضلاب در چهارمحال و بختياري ضروري است.

وي گفت: تکميل زيرساخت هاي منطقه ويژه اقتصادي چهارمحال و بختياري با پيش بيني راه اندازي ۳۵۰ واحد توليدي در فاز نخست آن مورد توجه قرار گيرد.

عباسي تاکيد کرد: موافقتنامه احداث ۲ هزار واحد مسکوني رايگان براي محرومان چهارمحال و بختياري از سوي بنياد مسکن کشور آماده شده و عمليات اجرايي آن امروز آغاز مي شود.

عباسي در خصوص توسعه تأکيد کرد: اگر توسعه رخ بدهد  بايد عادلانه و درست باشد و اگر توزيع و توسعه عادلانه نباشد، نشاط اجتماعي را به همراه نخواهد داشت.

عباسي در پايان تصريح کرد: از سازمان برنامه و بودجه تقاضا مي‌شود که به لحاظ محروميت استان، مانند سال گذشته شاهد افزايش سقف تسهيلات ارزان‌قيمت در استان باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07