پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
نوبخت اعلام کرد

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در چهارمحال و بختياري تسريع مي‌شود

کد خبر: 42438 تاریخ انتشار: 1398/06/01
نمایش: 1664
اخبار
معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به شناسايي اولويت‌هاي استان چهارمحال و بختياري در حوزه اقتصاد مقاومتي، تحقق سياست‌هاي اين حوزه با تدبير استاندار و همدلي شکل گرفته در اين استان شتاب بيشتري مي‌گيرد.

محمدباقر نوبخت روز جمعه در پايان سفر يک روزه خود به چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: سرعت‌بخشي به توسعه استان‌ها به ويژه مناطق کمتر برخوردار کشور نظير چهارمحال و بختياري از اولويت‌هاي دولت تدبير و اميد است.

وي ادامه داد: در همين راستا به دعوت استاندار و مجمع نمايندگان استان به چهارمحال و بختياري سفر کردم و پذيرفتم به عنوان جانشين فرماندهي ستاد اقتصاد مقاومتي در اين استان، اهداف و سياست هاي اين حوزه را با جديت بيشتري پيگيري کنيم.

نوبخت، با ابراز اميدواري نسبت به پيشرفت شتابان طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي اين استان، تصريح کرد:  از اين پس بيش از گذشته به اين استان سفر مي‌کنم تا چگونگي روند اين طرح‌ها از نزديک پيگيري و نظارت شود.

رئيس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: بي‌شک پيشبرد اين سياست‌ها با فراستي که اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري دارد به درستي محقق مي‌شود.

نوبخت به برنامه‌هاي سفر يک روزه خود به چهارمحال و بختياري اشاره و نتايج آن را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: اين نشست‌ها فرصتي براي سازمان برنامه و بودجه کشور فراهم کرد تا با آشنايي بيش از بيش با مشکلات اين استان، در راستاي رفع آن راهکارهاي سازنده‌اي تدبير شود.

وي ادامه داد:  انعقاد تفاهمنامه احداث بيش از ۲ هزار واحد مسکوني نيازمندان چهارمحال و بختياري با همکاري سازمان برنامه و بودجه، بنياد مسکن انقلاب اسلامي و استانداري چهارمحال و بختياري از مهمترين برنامه‌هاي اين سفر بود که به مسئولان مربوطه تاکيد شد تا اين واحدها ظرف يکسال آينده تکميل و تحويل متقاضيان شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: نشست مشترک برنامه‌ريزي و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتي، ديدار از مسير ارتباطي شهرکرد- بروجن- لردگان، بازديد ميداني از روند اجرايي پروژه راه آهن مبارکه- سفيددشت- شهرکرد، بازديد ميداني از روند اجراي عمليات پروژه آبرساني بن- شهرکرد- بروجن، بازديد از چهارخطه شلمزار به شهرکرد، آغاز عمليات اجرايي کنارگذر شمالي شهرکرد و بازديد ميداني به منظور سرعت‌بخشي به تکميل پروژه مصلي بزرگ امام خميني(ره) شهرکرد از ديگر برنامه‌هاي اين سفر بود.

معاون رئيس جمهوري با بيان اينکه چهارمحال و بختياري ظرفيت‌هاي بالايي در حوزه دامپروري، کشاورزي و گردشگري دارد، افزود: بهره‌برداري از خط توسعه توليد خوراک ميگو در اين استان اقدام شايسته بخش خصوصي در راستاي بهره گيري از اين ظرفيت‌ها بود که اميد مي‌رود روند جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اين استان تداوم يابد.

نوبخت در پايان از استاندار چهارمحال و بختياري که با نگاه ويژه و دغدغه‌مند رشد و توسعه استان را پيگيري مي‌کند، قدرداني کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06