پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري يکم شهريورماه را به پزشکان تبريک گفت

کد خبر: 42439 تاریخ انتشار: 1398/06/01
نمایش: 1578
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي يکم شهريورماه زادروز تولد ابوعلي سينا و روز پزشک را به پزشکان حوزه بهداشت و درمان تبريک گفت.

اقبال عباسي روز جمعه در پيام خود تاکيد کرد : نامگذاري اول شهريور، زادروز حکيم ابوعلي سينا به عنوان روز پزشک، فرصتي است که دگر بار از سپيدجامگاني که با مجاهدت و ايثارشان جاني تازه به جامعه مي بخشند يادي شود. 

وي در اين پيام خود افزوده است : جامعه ي پزشکي ايران اسلامي علاوه بر برخورداري از بزرگ مرداني که فروغ علم و انديشه شان در سپهر دانش بشري هميشه راهگشا بوده است، ابن سينا ،جرجاني، رازي و دانشمندان و طبيبان فرهيخته که علم را در خدمت انسانيت و رشد فضايل اخلاقي قرار داده، بر خود مي بالد که افرادي پاک نهاد و نيکو سرشت به پشتوانه ي توانايي و دانايي توشه گرفته از فرهنگ ملي و اسلامي در سوداي تامين سلامت انسانها همت خويش را به کار گرفته اند و مجدانه تلاش مي نمايند.

در ادامه آمده است : پزشکاني که در ۸ سال دفاع مقدس با ايثار و حماسه خود عزتي به سرزمين ما بخشيدند، و حال آناني که افتخار خدمت به محرومين و دردمندان را با هيچ موقعيتي برابري نداده اند. 

در پايان خاطر نشان شده است:  اينجانب يکم شهريور ماه که به شايستگي روز پزشک نامگذاري شده است را به جامعه پزشکياستان چهارمحال و بختياري ، صميمانه تبريک عرض نموده و از خداوند متعال، مزيد توفيقاتشان را در راستاي خدمت به مردم شهيد پرور و جامعه ايران اسلامي مسئلت مي نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06