پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

شهيدان رجايي و باهنر نماد ماندگار وحدت ملت و دولت است

کد خبر: 42440 تاریخ انتشار: 1398/06/02
نمایش: 2294
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي با گراميداشت هفته دولت از شهيدان رجايي و باهنر به عنوان نماد ماندگار از وحدت ملت و دولت عنوان کرد.

اقبال عباسي روز شنبه در اين پيام تاکيد کرد:

دولت تاريخ شکوهمند نظام جمهوري اسلامي ايران که با قدمتي ۴۰ ساله پايه هاي عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکمتر مي نمايد، يادآور ماندگار بزرگ مرداني است که سيره، منش و روش آنان، خدمت بي ادعا بود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: هفته اول شهريور ماه، در ايام سالروز پرواز دو يار ديرينه امام، شهيدان رجايي و باهنر است که در تقويم ايران اسلامي مزين به هفته دولت شده است.

عباسي در پيام خود خاطر نشان کرد : شهيدان رجايي و باهنر، نمادي ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسير پيشرفت و سرافرازي در تاريخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ايران اسلامي و نيز تجلي راستيني از روحيه خدمتگزاري به مردم هستند. بي شک ترسيم نمايي دقيق از عملکرد و ويژگي هاي شخصيتي اين دو شهيد، مي تواند فرصتي براي سرمشق قرار دادن راه، روش و منش اين عزيزان در زمينه خدمت رساني بي منت و خالصانه به مردم باشد.

در پيام استاندار آمده است : هفته دولت بيانگر وحدت مردم و دولت اسلامي است که موجب سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز خواهد شد. در اين راستا چه نيکوست که دولتمردان و خدمتگزاران مردم غيور ايران زمين، براي ادامه دادن راه شهيدان والا مقام در جهت ساختن ايراني مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم پيمان شده و با تدبير، زمينه هاي رشد و پيشرفت روز افزون کشور در حيطه هاي مختلف و نيز گسترده شدن روحيه اميد و نشاط در دل تمامي ايرانيان بويژه جوانان عزيز را فراهم آورند.

عباسي در اين پيام ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت و شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ويژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان چهارمحال و بختياري تبريک گفت.

در پايان آمده است :اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت و شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ويژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان چهارمحال و بختياري تبريک عرض نموده و موفقيت دولت تدبير و اميد را در تحقق آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم و اميدوارم که با شفافيت هرچه بيشتر و در راستاي پاسخگويي به مردم شريف ايران اسلامي، در جهت کارآمدي بيشتر دولت و نظام گام هاي استواري برداريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07