پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
همزمان با هفته دولت

گلزار شهداي شهرکرد عطرافشاني شد

کد خبر: 42483 تاریخ انتشار: 1398/06/07
نمایش: 2553
اخبار
گلزار شهداي ۸ سال دفاع مقدس و شهداي انقلاب اسلامي شهرکرد عصر پنجشنبه با حضور استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي از مسئولان و مردم اين استان به مناسبت هفته دولت غبارروبي و عطرافشاني شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين آئين با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و شهداي کشور، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ما در برابر رژيم تا دندان مسلح بعثي عراق، ملتي با دست خالي اما با اراده‌اي محکم و مسيري روشن و رهبري مدبرانه را در پيش روي خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادي پيروز شود.

اقبال عباسي با بيان اينکه شهادت اوج کمال انسان است، تصريح کرد: شهادت از برترين واژه‌هاي فرهنگ اسلامي و از مقدس‌ترين مفاهيم معارف الهي است که بايد بيش از پيش به تبيين جايگاه آن براي نسل جوان اهتمام ورزيد.

وي با اشاره به ۱۷ هزار شهيد ترور در کشور، تصريح کرد: شهيدان رجايي و باهنر نيز با اين فتنه دشمن به شهادت رسيدند و دو تن از دولتمردان استان نيز از اين طريق به شهادت رسيدند.

عباسي با تاکيد بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و قدرداني از مقام ايثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور، اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و امروز ايستادگي يک ملت بزرگ در برابر قدرت هاي جهاني بدون ايثار، گذشت، فداکاري، ايستادگي و آمادگي براي دفاع از ميهن و شهيد شدن امکانپذير نبود.

در اين آئين شرکت کنندگان با غبارروبي و عطرافشاني مزار شهداو قرائت فاتحه بار ديگر با آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي و شهيدان گلگلون کفن تجديد پيمان کردند

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07