پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

کسب رضايت مردم در اولويت فعاليت هاي دولتمردان است

کد خبر: 42493 تاریخ انتشار: 1398/06/09
نمایش: 2288
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت به ويژه رجايي و باهنر گفت: خدمات‌رساني بيش از پيش و کسب رضايت مردم در اولويت برنامه هاي اجرايي استان قرار دارد.
اقبال عباسي روز شنبه در ديدار رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري ،دادستان عمومي و انقلاب شهرکرد و معاونين دادگستري استان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دشمن درصدد ايجاد شکاف بين مردم و نظام و ايجاد روحيه ياس و نااميدي در جامعه است اما مسئولان نظام با سخت‌کوشي و اهتمام در خدمت‌رساني به مردم فتنه هاي دشمن را خنثي مي کنند.

وي ادامه داد: فشارهاي اقتصادي اگر چه کشور را با تنگناهايي مواجه کرده است اما پايداري و همراهي مردم با مسئولان سبب شده تا از اين برهه سخت تاريخي نيز به سلامت عبور کنيم.

عباسي تصريح کرد: بي شک اين همراهي و پايداري مردم بر ارزش ها و آرمان هاي نظام مستحق بالاترين خدمت ها است و بايد بيش از اين در خدمت به آنها تلاش کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در نظام مردم سالاري ديني مردم نقش تعيين کننده اي برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تمامي انتخاب ها در نظام اسلامي با راي و نظر مردم انجام مي گيرد و اين افتخار بزرگي براي نظام ما به شمار مي رود.

🔹رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري نيز در اين ديدار با قدرداني از تلاش دولتمردان و تبريک هفته دولت، افزود: اميد است مجريان و دولت مردان استان همچنان در انجام وظايف خود پرتلاش و موفق باشند.

احمدرضا بهرامي با گراميداشت ياد و خاطره دولتمردان شهيد کشور، اظهار داشت: شهيدان رجايي و باهنر دولتمردان خدوم اگر چه دوران خدمت کوتاهي داشتند اما الگوي ماندگاري براي همه خدمتگزاران به نظام هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07