پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
وزير جهاد کشاورزي گفت :

بخش کشاورزي چهارمحال و بختياري متحول مي‌شود

کد خبر: 42527 تاریخ انتشار: 1398/06/21
نمایش: 1761
اخبار
وزير جهاد کشاورزي با تاکيد بر تکميل زنجيره توليد در استان چهارمحال و بختياري، گفت: با توجه به پيگيري‌ها و حمايت‌هاي ملي و استاني شکل گرفته بزودي شاهد تحولات مهمي در اين حوزه خواهيم بود.
محمود حجتي عصر پنجشنبه در سفر يک روزه خود به استان چهارمحال و بختياري ديدار از طرح‌هاي کشاورزي شهرستان اردل افزود: باعث اميدواري است که مسوولان ارشد کشوري نظير رئيس سازمان برنامه و بودجه با سفر خود به اين استان و قول مساعد، بسترهاي لازم را براي اجراي سريع‌تر و بهتر طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي از جمله در بخش کشاورزي فراهم کرده‌اند.

وي ادامه داد: با توجه با حمايت‌هايي که در سطح ملي شکل گرفته است و اهتمام و پيگيري‌هاي استاندار اين استان اميد مي‌رود بزودي طرح هاي مهم کشاورزي در اين استان تکميل و طرح هاي جديد آغاز شود.

حجتي با اشاره به پيگيري هاي استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص تکميل زنجيره توليد و استقرار صنايع تبديلي و تکميلي در اين استان، تصريح کرد: اين استان ظرفيت بالايي در توسعه صنايع تبديلي و تکميلي دارد و پيگيري استاندار براي ايجاد اين صنايع نقش مهمي در ترغيب براي تکميل زنجيره توليد در اين استان دارد.

وزير جهاد کشاورزي با اشاره به ظرفيت‌ها و قابليت هاي چهارمحال و بختياري در بخش کشاورزي، خاطرنشان کرد: ظرفيت هاي طبيعي و شرايط اقليمي مناسب و نيروي انساني توانمند اين استان مي تواند نياز عمده کشور را در بسياري از محصولات کشاورزي جوابگو باشد که تحقق اين مهم نيازمند حمايت بيشتر و تخصيص امکانات و اعتبارات بيشتر است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07