پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري از نزديک پيگير مشکلات تعدادي از مردم شد

کد خبر: 42545 تاریخ انتشار: 1398/06/23
نمایش: 1531
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز شنبه در ملاقات عمومي با مردم استان، مشکلات و مسائل مردم را در حوزه‌هاي مختلف بررسي و دستور پيگيري رفع اين مشکلات را به دستگاه‌هاي مربوطه صادر کرد.
اقبال عباسي در ملاقات با تعدادي از مردم اين استان مسائل و مشکلات مردم را در حوزه‌هاي مختلف ايثارگران، اشتغال، سرمايه‌گذاري، کشاورزي، تسهيلات بانکي و مسائل  شهري و روستايي را شنيد و براي بررسي بيشتر به مديران مربوطه ارجاع داد.

وي در همين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: ديدار چهره به چهره و ملاقات مردم از نزديک مي‌تواند در رفع بسياري از مشکلات و مسائل موثرتر از ساير راهکارها، واقع شود.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ملاقات‌هاي عمومي فرصتي براي شنيدن صداي مردم و کم کردن فاصله مسئولان و مردم است و بي‌شک انجام اين برنامه بصورت مستمر و مداوم در دستور کار قرار داده شده است.

عباسي، جلب رضايت مردم را در اولويت برنامه‌هاي کارگزاران جمهوري اسلامي عنوان کرد و افزود: نظام ما برآمده از راي و نظر مردم است و به واسطه همين مردمي بودن نظام بايد تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در خدمتگزاري به صاحبان اصلي کشور، بهترين عملکرد را داشته باشيم.

وي با اشاره به توسعه دولت الکترونيک در دولت تدبير و اميد، خاطرنشان کرد: در راستاي شنيدن صداي مردم و رفع مشکلات آنها، علاوه بر ملاقات حضوري ، سامانه سامد نيز پيش‌بيني شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07