پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حضور مديران در انجمن کتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري الزامي شد

کد خبر: 42546 تاریخ انتشار: 1398/06/24
نمایش: 1519
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با انتقاد نسبت به غيبت برخي از مديران عضو انجمن کتابخانه‌هاي عمومي اين استان، حضور اين مديران و يا معاونان مربوطه را الزامي اعلام کرد.
جعفر مرداني روز يکشنبه در نشست انجمن کتابخانه‌هاي عمومي استان از پيشرفت کند برخي از مصوبات اين انجمن گلايه کرد و افزود: اگر مديران عضو انجمن در جلسات حضور مستمر و جدي داشته باشند، اجراي مصوبات و پيگيري اين امور با تاخير مواجه نمي‌شود.

وي ادامه داد: در همين رابطه ، از جلسه بعدي کارشناسان حاضر در جلسه بايد به همراه مدير و يا يکي از معاونان اداره خود در جلسه شرکت کنند.

مرداني با اشاره به اهميت فرهنگ در رشد و تعالي جامعه، تصريح کرد: فرهنگ زيربناي هر جامعه اي به شمار مي‌رود و اگر امروز با مشکلات و ناهنجاري‌هايي مواجه هستيم نشان‌دهنده آن است که به مقوله فرهنگ آنطور که شايسته است توجه نشده است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني در بين کودکان، خاطرنشان کرد: هم مدارس و هم خانواده‌ها در اين حوزه رسالت مهمي را بر عهده دارند.

مرداني، پيگيري تکميل کتابخانه مرکزي را از اولويت‌هاي فرهنگي استان برشمرد و گفت: اجراي اين طرح از سال ۸۸ تاکنون ادامه دارد و با وجود اينکه داراي مصوبه هيات وزيران است اما تکميل و بهره‌برداري از آن همچنان دور از دسترس مانده است.

وي همچنين بر پيگيري اجراي طرح کتابخانه عمومي بعثت شهر فرخشهر تاکيد کرد و گفت: براي رفع موانع اجراي اين طرح، موضوع به کميسيون ماده ۵ ارجاع داده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06