پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
با حضور وزير نيرو و استاندار چهارمحال و بختياري

77 پروژه توزيع برق استان به صورت همزمان افتتاح و عمليات اجرايي 73 طرح برقي در استان آغاز شد.

کد خبر: 42564 تاریخ انتشار: 1398/06/27
نمایش: 1211
اخبار
با حضور وزير نيرو ، استاندار چهارمحال و بختياري و نمايندگان استان در مجلس شوراي، 77 پروژه توزيع برق استان به صورت همزمان افتتاح و عمليات اجرايي 73 طرح برقي در استان آغاز شد.
رضا اردکانيان در ادامه سفر يکروزه خود به چهارمحال و بختياري به همراه استاندار و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي پست 63 کيلوولت سفيد دشت را به بهره‌برداري رساند. 

اين پروژه با اعتباري بالغ بر 23 ميليارد تومان داراي يک ترانس 40 مگاولت آمپر و 6 فيدر خروجي است که به منظور تامين برق منطقه و افزايش پايداري شبکه توزيع مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنين با حضور وزير نيرو 77 پروژه توزيع برق استان نيز به صورت همزمان افتتاح شد. اين طرح‌ها با اعتباري بالغ بر 24.5 ميليارد تومان شامل برق‌رساني روستايي، افزايش ظرفيت پست‌هاي توزيع، بهينه‌سازي شبکه و تبديل سيم به کابل خودنگهدار، نصب کنتورهاي هوشمند، توسعه شبکه فشار ضعيف و متوسط و توسعه شبکه روشنايي شهري و روستايي است.

رضا اردکانيان همچنين در جريان اين سفر عمليات اجرايي 73 پروژه برقي در سراسر استان را آغاز کرد. اين طرح‌ها نيز با اعتباري بالغ بر 25 ميليارد تومان شامل شامل برق‌رساني به روستاهاي فاقد برق استان، بهينه‌سازي شبکه و تبديل سيم به کابل خودنگهدار، افزايش ظرفيت پست‌هاي توزيع است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07