پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
وزير نيرو:

امين آب شرب مردم چه در شهر و روستا در اولويت قرار دارد

کد خبر: 42566 تاریخ انتشار: 1398/06/26
نمایش: 2493
اخبار
وزير نيرو با تاکيد بر سرعت‌بخشي به اجراي انتقال آب شرب طرح بن به بروجن گفت: تامين آب شرب مردم چه در شهر و روستا در اولويت قرار دارد و ما به هيچ وجه اين اولويت را کاهش نمي‌دهيم.
رضا اردکانيان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختياري افزود: مردم استان چهارمحال و بختياري خاطر جمع باشند که طرح انتقال آب بن به بروجن اجرا مي‌شود چرا که آب شرب و بهداشت نيمي از جمعيت اين استان به اين طرح بستگي دارد.

وي ادامه داد: ممکن است در اجراي برخي طرح‌ها تغييراتي در تخصيص‌ها، شيوه اجرا و نظارت‌ها انجام گيرد اما در حوزه آب شرب اين مسائل وجود ندارد و در اولويت برنامه‌ها است.

اردکانيان تصريح کرد: طرح بن به بروجن نيز مطابق ضوابط و با کمک دستگاه‌هاي ديگر براي تامين منابع مالي سرعت مي‌گيرد و مردم خاطرجمع باشند.

وزير نيرو همچنين به اجراي ۲۵۹ طرح وزارت نيرو در استان چهارمحال و بختياري اشاره کرد و گفت: اين تعداد طرح با اعتباري افزون بر با ۲ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان در دست اجرا است.

اردکانيان خاطرنشان کرد: تلاش مي‌شود اجراي اين طرح‌ها سرعت بيشتري بگيرد و تا پايان دولت دوازدهم به بهره‌برداري برسد.

وي با اشاره به بهره‎برداري از سه طرح فاضلاب همزمان با سفر يک روزه خود به اين استان افزود: چهارمحال و بختياري از نظر بازچرخاني آب و بهره مندي مردم شهري از شبکه فاضلاب از استانهاي شاخص کشور به شمار مي رود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07