پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

شهرستان خانميرزا به صورت رسمي ايجاد شد

کد خبر: 42580 تاریخ انتشار: 1398/06/28
نمایش: 2330
اخبار
شهرستان خانميرزا به عنوان دهمين شهرستان چهارمحال و بختياري روز پنحشنبه با گشايش فرمانداري ، با حضور معاون سياسي وزير کشور، استاندار چهارمحال وبختياري و مديرکل تقسيمات کشوري وزارت کشور به صورت رسمي ايجاد شد.
معاون سياسي وزير کشور در آيين گشايش فرمانداري شهرستان خانميرزا گفت: ايجاد شهرستان‌هاي جديد مبتني بر نگاه توسعه‌محور است و اين ارتقا نه در اسم ،بلکه بايد به معناي واقعي شکل گيرد.

جمال عرف اظهار داشت: اين رويداد مبارک پس از دو سال کار کارشناسي و پيگيري‌هاي مستمر مسئولان به نتيجه رسيد که يک جهش مهم به شمار مي‌رود.

وي ادامه داد: همانطورکه امروز شاهد ارتقاي اين منطقه به شهرستان هستيم اميد است در عمل نيز به معناي واقعي ارتقاي شاخص‌هاي توسعه‌يافتگي را در اين شهرستان بزودي شاهد باشيم که در تحقق اين مهم همراهي مردم نقش محوري را دارد.

عرف با تاکيد بر انجام امور شهرستان با محوريت توسعه همه‌جانبه، خاطرنشان کرد: نه تنها سيماي شهر بايد تغيير کند بلکه محتواي فعاليت‌ها و تصميمات نيز بايد با محوريت ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي شهرستان در مسير توسعه‌يافتگي انجام گيرد.

معاون سياسي وزير کشور ادامه داد: با ايجاد شهرستان، يک حوزه فرعي به حوزه‌هاي انتخاباتي اين استان اضافه شد و هم اينک در اين استان ۴ حوزه اصلي و ۲۲ حوزه فرعي داريم.

🔺عرف با قدرداني از پيگيري‌هاي استاندار چهارمحال و بختياري براي ايجاد شهرستان خانميرزا، اظهار داشت: دولت ۶ مصوبه شهرستان جديد داشت که يک مورد آن به استان چهارمحال و بختياري اختصاص يافت و اين نشان دهنده نگاه ويژه دولت به اين استان است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07