پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

شهرکرد ميزبان نمايشگاه کتاب ناشران ايران است

کد خبر: 42657 تاریخ انتشار: 1398/07/11
نمایش: 2474
اخبار
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري از برگزاري چهاردهمين دوره نمايشگاه بزرگ ناشران ايران به ميزباني شهرکرد در مهرماه امسال خبر داد.
جعفر مرداني در نشست هماهنگي برگزاري نمايشگاه کتاب ناشران ايران در شهرکرد افزود: نمايشگاه استاني کتاب، به عنوان يک رويداد بزرگ فرهنگي، بايد با مشارکت همه دستگاهها و در شان مردم فرهنگ‌مدار اين استان برگزار شود.

وي از همه مديران استاني و فرمانداران خواست تا همه تلاش خود را براي برپايي آبرومندانه نمايشگاه کتاب به کار گرفته و زمينه استفاده مطلوب شهروندان از اين فرصت را فراهم سازند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: بي‌شک يکي از بزرگترين اقدامات فرهنگي، ترويج کتاب و کتابخواني و افزايش سطح آگاهي در بين مردم است. امروزه هجوم دشمن از طريق مرزهاي فرهنگي انجام مي‌شود و بالا بردن ميزان سواد و کسب دانايي از طريق مطالعه براي مردم يک امر ضروري است. 

وي، برگزاري نمايشگاه کتاب و عرضه آثار فاخر ملي و  بين المللي و آموختن فرهنگ زيباي مطالعه را يکي از نيازهاي جامعه خوانده است و گفت: زمينه حضور مخاطبان براي دسترسي به کتاب در نمايشگاه فراهم است و سالهاي گذشته نيز استقبال خوبي از نمايشگاه صورت گرفت.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري نيز گفت : چهاردهمين نمايشگاه بزرگ کتاب استان با حضور ناشران مطرح کشوري و استاني از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه امسال در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان برگزار خواهد شد که تمهيدات و مقدمات برگزاري آن فراهم شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07