پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
مشاور وزير کشور در امور ايثارگران:

اجراي برخي قوانين در کشور ضعيف است

کد خبر: 42670 تاریخ انتشار: 1398/07/14
نمایش: 2404
اخبار
مشاور وزير کشور در امور ايثارگران با اشاره به اينکه در کشور تصويب قوانين به خوبي انجام مي‌شود، گفت: احترام به برخي قوانين و اجراي آنها در کشور بايد تقويت شود.
حسين همراهي روز يکشنبه در کميته مناسب‌سازي اماکن و معابر عمومي استان افزود: تصويب قانون در کشور و مجلس به خوبي انجام مي‌شود، اما پس از تصويب، برخي دست اندازي‌ها و کم‌کاري در اجراي برخي قوانين از سوي مجريان و يا سازمان هاي اجرايي انجام مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه احترام به قوانين تصويب شده در کشور ضعيف است، اظهار داشت: فرهنگ‌سازي در خصوص اجراي قوانين مصوب يک اولويت و ضرورت در کشور است، که مغفول مانده است.

همراهي، با تاکيد بر اهميت مبحث مناسب‌سازي اماکن و معابر عمومي افزود: با توجه به شرايط کنوني جامعه و وضعيت اقتصادي کشور ، توجه به امر مناسب‌سازي بايد در اولويت برنامه ها قرار گيرد.

وي اظهار داشت: مناسب‌سازي اماکن عمومي و معابر يکي از زيرساخت‌هاي توسعه کشور و بهره‌مندي قشر زيادي از جامعه از ظرفيت‌هاست تا همه اقشار از امکانات يکسان بهره مند شوند.

🔸معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست افزود: هم‌اکنون ۲۵ درصد معابر شهري استان چهارمحال وبختياري مناسب سازي و اصلاح شده است.

مجيد نظري افزود: يکي از مهمترين مشکلات در اجراي طرح مناسب‌سازي اماکن عمومي و معابر طرحهاي ساختمان‌هاي قديمي است و اجراي اين طرح در ساختمان‌هاي جديد احداث شده مورد توجه شهرداري، نظام مهندسي قرار دارد.

وي با تاکيد بر اينکه شهرداري و سازمان نظام مهندسي به ساخت و سازهاي که قانون مناسب‌سازي را رعايت نکرده باشند پايان کار داده نمي شود، افزود: اجراي کامل اين قانون نيازمند همراهي و همکاري سازمان ها و مجريان در امرساخت و ساز و شهري دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07