پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

کمتر از ۵ درصد از مردم يک روستاي لردگان مبتلا به ويروس HIV هستند

کد خبر: 42672 تاریخ انتشار: 1398/07/14
نمایش: 2434
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بنا بر گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي با انجام آزمايش از يک هزار و ۳۰۰ نفر از جمعيت روستاي لردگان ، کمتر از ۵ درصد مردم اين روستا مبتلا به ويروس HIV هستند و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته‌اند.
اقبال عباسي روز يکشنبه در ديدار با مردم روستاي لردگان که با حضور معاون وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي برگزار شد، افزود: نتايج اين آزمايشات حاکي از آن است که بيش از 95 درصد مردم سالم هستند و نبايد در اين خصوص نگران باشند.

وي ادامه داد: آزمايشات علمي نشان مي‌دهد آماري که در فضاي مجازي مطرح مي‌شود صحت ندارد و به قصد نااميد کردن مردم اين موضوعات را مطرح‌ مي کنند ،در حاليکه مردم نبايد به اين آمارها توجهي داشته باشند.

عباسي با تاکيد بر اينکه رفع مشکل مردم با همکاري و همراهي آنها با مسئولان سريع‌تر به نتيجه مي‌رسد، تصريح کرد: ما به دنبال حل مشکل هستيم از همين رو از مردم مي‌خواهيم به مسئولان و تيم‌هاي بهداشتي اعتماد کنند و مطمئن باشند اين مشکل برطرف مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه هيچ مسئولي قصد توهين به مردم اين روستا را نداشته است، افزود: کسي به اهالي اين منطقه قصد توهيني نداشته و اگر توهيني صورت گرفته من از مردم عذرخواهي مي کنم.

عباسي خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان رفع اين مشکل و يافتن راهکار است و از نزديک با مردم ديدار مي‌کنند تا دغدغه‌هاي آنها را بشنوند و در کنار مردم باشند.

وي افزود: داروهاي موثر و پيشرفته تهيه شده و به مردم عرضه مي شود، از همين رو مردم در خصوص درمان نگراني نداشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07