پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

تامين کننده امنيت آبگير طرح ملي بن به بروجن مشخص شد

کد خبر: 42701 تاریخ انتشار: 1398/07/23
نمایش: 2663
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تخريب محل آبگير بن به بروجن در هفته گذشته ، گفت: در جلسه بررسي رفع موانع و مشکلات اجراي طرح بن به بروجن، استان اصفهان مکلف به تامين امنيت آبگير طرح بن به بروجن شد.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در نشست با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: طرح آبرساني بن به بروجن مصوبه ۲ دولت را دارد و با برخورداري از ۸۰ درصد پيشرفت فيزيکي از اولويت‌هاي استان چهارمحال و بختياري به شمار مي‌رود.

وي ادامه داد: پس از اينکه آبگير طرح از سوي برخي افراد استان همجوار به صورت غيرقانوني تخريب شد، براي رفع اين مشکل مقرر شد استان اصفهان امنيت محل آبگير را تامين کند.

عباسي تصريح کرد:  اين طرح با قوت خود اجرا مي‌شود و تغييري در محل آبگير داده نمي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به مشکل تامين آب در شهرک‌هاي صنعتي استان، افزود: تلاش شود از محل‌هاي مختلف تامين آب صنايع انجام شود.

عباسي، ايجاد مشوق براي سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در شهرک‌هاي صنعتي استان را از ديگر   اولويت‎هاي صنعت استان دانست و گفت: مشوق‌ها بايد لحاظ شود تا سرمايه‎گذاران ترغيب به اجراي طرح‎هاي خود در اين استان شوند.

وي خاطرنشان کرد: در همين راستا هر جايي که نياز به تخصيص بودجه براي ارائه زمين ارزان‌تر به سرمايه‌گذاران باشد، کمک مي‌کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين با تاکيد بر بهره‌گيري از ظرفيت منطقه ويژه اقتصادي استان، اظهار داشت: منطقه ويژه اقتصادي با يک هزار هکتار زمين در منطقه بسيار مطلوب فرصت بسيار مناسبي براي رونق صنايع استان است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07