پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد

گروه‌هاي کاري زيرمجموعه کارگروه اجتماعي تشکيل شود

کد خبر: 42833 تاریخ انتشار: 1398/08/11
نمایش: 1657
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر برنامه‌محوري فعاليت‌هاي اجتماعي گفت: گروه‌هاي کاري تخصصي زيرمجموعه کارگروه اجتماعي استان تشکيل و فعال شود.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در کارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، زنان و خانواده چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: پس از تشکيل و فعال شدن گروه‌هاي کاري پيشنهادات تخصصي، علمي و کارشناسي براي تصويب به اين کارگروه ارائه شود.

وي افزود: دانشگاه علوم پزشکي، بهزيستي، دفتر امور بانوان و خانواده و دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري بيشترين تاثير را در مصوبات و خروجي فعاليت‌هاي مرتبط با کارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، زنان و خانواده استان دارد.

عباسي همچنين به اهميت وضعيت سلامت مردم جامعه اشاره  و تصريح کرد: رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد نشستي تخصصي با رسانه‌هاي گروهي چهارمحال و بختياري برگزار و وضعيت سلامت استان با هدف ارتقاي کمي و کيفي فرهنگ سلامت در بخش‌هاي مختلف را براي مردم تشريح کند.

وي يادآور شد: برگزاري نشست‌هايي علمي با حضور متخصصان امور اجتماعي چهارمحال و بختياري و بررسي شاخص‌هاي اجتماعي استان به صورت کارشناسي در دستورکار قرار گيرد.

🔸۴ کارگروه جديد شوراي برنامه‌ريزي و توسعه شامل کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري، کارگروه زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط زيست، کارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، زنان و خانواده و کارگروه آموزش، پژوهش، فنآوري و نوآوري است.

اين اقدام در راستاي انسجام‌بخشي به تصميمات و کوتاه شدن فرآيندها با هدف تسريع در روند اجراي طرح‌ها صورت گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07