پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري:

حرفه‌آموزي بايد در خدمت ايجاد اشتغال باشد

کد خبر: 42913 تاریخ انتشار: 1398/08/21
نمایش: 2303
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري با بيان اينکه حرفه‌آموزي جوانان و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي شاه کليد تثبيت شغل و توسعه پيشرفت است، تاکيد کرد: حرفه آموزي بايد در خدمت ايجاد و تثبيت اشتغال باشد.  
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در بيستمين کنفرانس ملي جوش و بازرسي و نهمين کنفرانس ملي آزمايش‌هاي غيرمخرب در دانشگاه شهرکرد افزود : از اواسط سال گذشته تاکنون بيش از ۷۰۰ ميليارد تومان از محل اعتبارات نفت بابت تسهيلات اشتعالزايي با سود ۴ درصد در استان توزيع شده است.

وي گفت :با وجود توزيع تسهيلات ارزان قيمت، ولي هنوز در توسعه اشتغال پايدار تحولي ديده نمي‌شود.

وي، با انتقاد از اينکه در دانشگاه‌هاي استان به مهارت‌آموزي کمتر توجه مي‌شود، افزود: مهارت‌آموزي و ارائه مهارت تخصصي بايد در بين جوانان و دانش‌آموختگان دانشگاهي نهادينه شود.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در دوره‌هاي گذشته اعتبارات اشتعالزايي در قالب طرح هاي زودبازده، مشاغل خرد و هم اکنون در قالب تسهيلات دولتي براي طرح‌هاي دانش بنيان در حال توزيع است که بايد براي تحقق شغل پايدار، مهارت‌آموزي را ترويج داد.

عباسي، با تاکيد بر اينکه فارغ‌التحصيلان دانشگاهي تنها نبايد به دنبال شغل دولتي و پيشت ميز نشستن باشند، گفت: بايد با ارائه مهارت‌آموزشي، در زمينه ايجاد اشتغال پايدار گام برداشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07