پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تاکيد کرد

ماشين‌آلات مديريت بحران چهارمحال و بختياري در بخش‌هاي ديگر به کار گرفته نشوند

کد خبر: 42953 تاریخ انتشار: 1398/08/29
نمایش: 3547
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ضرورت آمادگي ستاد بحران در طول سال گفت: تمامي ماشين‌آلات مرتبط با حوزه مديريت بحران در اين استان بايد در طول سال آماده به کار و خدمت‌رساني باشد اين ماشين‌آلات در بخش‌هاي ديگر به کار گرفته نشوند.

اقبال عباسي روز چهارشنبه در ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: هر کدام از ماشين‌آلاتي که از سوي دفتر مديريت بحران استانداري و يا با اعتبارات حوزه بحران تهيه و در اختيار دستگاه‌هاي اجرايي مختلف گذاشته شده است، نبايد در بخش‌هاي ديگر به کار گرفته شود.

وي، رصد آخرين وضعيت ماشين‌آلات مرتبط با حوزه بحران در چهارمحال و بختياري را ضروري دانست و افزود: در صورتي که برخي از اين ماشين‌آلات نياز به تعمير دارد، بايد هر چه سريع‌تر نسبت به آماده‌سازي آن اقدام شود.

عباسي تصريح کرد: فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه چهارمحال و بختياري اين مهم را پيگيري و در صورت سهل‌انگاري يا امتناع احتمالي هر کدام از مسئولان بايد مديرکل مربوطه به تخلفات اداري معرفي شود.

وي يادآور شد: دفتر مديريت بحران استانداري و دستگاه‌هاي اجرايي عضو شوراي هماهنگي مديريت بحران استان نيز بايد تمامي ماشين‌آلات خود را براي مقابله با بحران‌هاي احتمالي آماده به کار کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ذخيره‌سازي سوخت مورد نياز روزهاي بحراني، توزيع سوخت مايع نفت و گاز در مناطق سخت‌گذر و برگزاري مانورهاي تخصصي در دستورکار اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري باشد.

وي گفت: براي نشست‌هاي بعدي وضعيت بحران‌هاي گذشته، روند تخصيص اعتبارات، وضعيت جذب و بحران‌هاي احتمالي آينده مورد بررسي کارشناسي قرار گيرد.

عباسي تاکيد کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري جذب سريع‌تر اعتبارات سيل بهار امسال در استان را با اولويت پيگيري کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجراي طرح اصلاح قيمت سوخت افزود: مردم نجيب و انقلابي چهارمحال و بختياري روز سه‌شنبه با حضور خودجوش با اشرار حوادث اخير اعلام انزجار و با آرمانهاي انقلاب و مقام معظم رهبري تجديد بيعت کردند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان اعتراض از راه قانوني را اقدامي مناسب اعلام و تصريح کرد: اعتراض‌ها نبايد با تخريب اموال عمومي از سوي عده‌اي سودجو و فرصت‌طلب همراه شود.

وي يادآور شد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري نشست‌هايي با کارکنان خود برگزار و نسبت به تشريع و تبيين محاسن و معايب اين طرح اقدام کنند.

عباسي اظهار داشت: مصوبه کارشناسي شده سهميه‌بندي و اصلاح قيمت بنزين با موافقت و امضاي مکتوب سران ۳ هر قوه مقننه، مجريه و قضائيه و تاييد مقام معظم رهبري  با هدف مديريت و توزيع بهينه سوخت اجرايي شده که براساس قانون لازم الاجراست.

وي گفت: به طور يقين حرکت، خروش و حضور مردم چهارمحال و بختياري در صحنه با هدف تجديد بيعت با مقام معظم رهبري و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخير کشور به عنوان بزرگ زريني افتخارآميز در تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار خواهد ماند.

در اين نشست تعدادي از مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري و فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان آخرين وضعيت آمادگي خود براي مقابله با هرگونه بحران احتمالي را ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06