پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري خواستار تسريع در بهره‌برداري بيمارستان پارسيان شهرکرد شد.

کد خبر: 42981 تاریخ انتشار: 1398/09/04
نمایش: 2188
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر حضور بخش خصوصي در حوزه بهداشت و درمان خواستار فراهم شدن زمينه بهره‌برداري بيمارستان پارسيان شهرکرد شد.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در نشست بررسي و رفع مشکلات بيمارستان پارسيان شهرکرد با اشاره به اينکه دولت تدبير و اميد در بخش بهداشت و درمان قدم‌هاي مؤثري را برداشته است، افزود: دولت با مديريت صحيح و مدبرانه از بخش خصوصي و سرمايه گذاري در حوزه بهداشت و درمان حمايت مي‌کند.

وي با تاکيد بر اين که سياست جدي دولت حمايت از سرمايه گذاري بخش خصوصي است، گفت: مقام معظم رهبري با ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسي کاري انقلابي، بزرگ و استثنايي در اقتصاد کشور انجام دادند که براساس آن هيچ سقف و محدوديتي براي سرمايه گذاري و رشد بخش خصوصي وجود ندارد.

وي ادامه داد: احداث بيمارستان خصوصي يکي از ضروري‌ترين نيازهاي مردم است و با بهره برداري از اين طرح نياز درماني منطقه تأمين مي‌شود.

استاندار در بخش ديگري از سخنانش با تشکر از پزشکاني که با احساس مسئوليت از منابع شخصي خودشان چنين بيمارستاني احداث کرده اند اظهار داشت: استان چهارمحال و بختياري ظرفيت ها و پتانسيل هاي زيادي براي جذب گردشگر در عرصه هاي تاريخي، فرهنگي و طبيعي دارد و اين بيمارستان نيز مي تواند در کنار ديگر ظرفيت ها در زمينه توريسم درماني خدمات قابل توجهي ارائه کند

عباسي تاکيد کرد :اداره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري از زمين‌هاي جنب اين بيمارستان ، قطعه زميني را براي کاربري پارکينگ و فضاي سبز اختصاص دهد.

وي تاکيد کرد:بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري نيز عمليات آسفالت معابر بيمارستان پارسيان را اجرا کند.

عباسي افزود: در غير اين‌ صورت شهرداري شهرکرد پس از تامين اعتبار از سوي اداره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري نسبت به آسفالت اقدام کند.

وي تصريح کرد: شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري نيز نسبت به نصب تير و اجراي روشنايي معابر اطراف از  هفته جاري هماهنگي و نتيجه اقدام خود را گزارش کند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: امهال وام هاي بانکي سررسيد شده و پرداخت تسهيلات سرمايه در گردش مرتبط با بيمارستان پارسيان شهرکرد براي تصويب به کارگروه اقتصاد مقاومتي استان پيشنهاد شود.

وي يادآور شد: مديران بانک‌هاي سپه، ملت و رفاه کارگران چهارمحال و بختياري در نشستي با مديران دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به رفع مشکلات اين حوزه ها بکوشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06