پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري:مصوبات ستاد تسهيل در زمان مشخص شده اجرايي شود

کد خبر: 52994 تاریخ انتشار: 1398/09/06
نمایش: 1898
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در اجراي مصوبات کارگروه ها و ستادها هيچ بهانه‌اي پذيرفت نيست، گفت: مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان در زمان مشخص شده اجرايي شود.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تمامي مصوبات اين کارگروه لازم‌الاجراست و مسئولان موظفند در راستاي تحقق سريع‌تر آن اقدام کنند.

وي افزود: فعالان بخش خصوصي و توليدکنندگان چهارمحال و بختياري نيز موظفند نسبت به انجام تعهدات خود در راستاي بهره‌برداري و يا احياي واحدهاي توليدي خود اقدام لازم را انجام دهند.

عباسي تصريح کرد: برگزاري نشست‌هاي کارشناسي براي تصميم‌گيري به منظور رفع مشکلات واحدهاي توليدي مورد توجه مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در چهارمحال و بختياري باشد.

عباسي همچنين با اشاره به اينکه بايد همه تلاش ما ايجاد زمينه اشتغال براي جوانان جوياي کار باشد، افزود: با هدف توسعه و سرمايه‌گذاري، حمايت از سرمايه‌گذار را در دستور کار قرار داده‌ايم و بايد قبل از اينکه مشکل و موانعي متوجه واحد توليدي شود دستگاه‌هاي اجرايي خود با احصاي مشکلات موجود موانع را رفع کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان‌کرد: با توجه به شرايط حاکم اقتصادي بيشتر واحدها با مشکل سرمايه در گردش و موانع مالي مواجه شده‌اند و بايد با در نظر گرفتن جوانب موضوع تسهيلات لازم در اختيار اين واحدها قرار بگيرد تا بتوانند ادامه فعاليت کنند.

عباسي با تاکيد به اينکه بانک‌هاي عامل نهايت همکاري را با سرمايه‌گذاران داشته باشند، افزود: افرادي که براي توليد و اشتغال‌زايي پا به عرصه فعاليت گذاشته‌اند به طور يقين دلشان براي کشور مي‌سوزد و  بايد مورد حمايت قرار بگيرند.

در اين نشست مشکل تعدادي از واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري بررسي و پس از بيان ديدگاه‌هاي کارشناسي نسبت به ارائه راهکارهاي قانوني، علمي و عملي براي رفع اين مشکلات اقدام شد.

بيشترين مشکلات واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري در زمينه بدهي‌هاي مالياتي، بانکي و دريافت تسهيلات اشتغالزايي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07