پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

قهرمانان واقعي ايثارگران هستند

کد خبر: 53013 تاریخ انتشار: 1398/09/07
نمایش: 1538
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تقدير از ورزشکاراني که در ميادين ملي و بين‌المللي حايز مدال شدند، گفت: هم اذعان دارند که قهرمانان واقعي ايثارگران هستند.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در آيين تجليل از ورزشکاران مدال‌آور چهارمحال و بختياري در فرهنگسراي شهرکرد افزود:ياد و خاطره شهدا و ايثارگران فرصتي است تا به نسل جوان اعلام شود که ايثارگران مهمترين قهرمانان همه نسل‌ها هستند.

وي تصريح کرد: ايثارگران از جان و مال خود گذشتند تا کشور ايران و مردم در امنيت و آسايش زندگي کنند و ورزشکاران بتوانند با خيال آسوده در مسابقات جهاني براي ايران افتخار آفريني کنند.

عباسي، با گراميداشت ياد و خاطره همه دلاورمردان و پهلوانان ورزشي گفت: غلامرضا تختي کشتي‌گير جهان‌پهلوان ايران يک ايثارگر در حوزه ورزش بود و زماني که متوجه شد زانوي حريف آسيب‌ديده است از گرفتن پاي آسيب‌ديده حريف خودداري کرد و نشان داد که پهلواني با روحيه ايثارگري همراه است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: حضور قهرمان در عرصه اجتماعي به عنوان يک الگو است و قهرمانان هستند که الگو و اسوه اند و بايد روحيه پهلواني را در کنار قهرماني داشته باشند.

عباسي تاکيد کرد: رسيدن به مدال در عرصه ورزش بدون برنامه و تلاش و تمرين امکان‌پذير نيست و هر ورزشکاري اين ۳ مولفه را داشته باشد مي‌تواند به مدال برسد که ورزشکاران ايران همواره با برنامه‌ريزي و همت به مدال دست يافته‌اند.

عباسي، به مساله اعتراضات اخير کشور در خصوص افزايش قيمت بنزين نيز گريزي زد و گفت: مردم چهارمحال و بختياري در مسائل اخير کشور نجابت و صبوري خود را به خوبي نشان دادند و هرگز اجازه ندادند، فرصت طلبان سوء استفاده کنند و هيچ بانک و ساختمان و معابر آسيب نديد و با حضور در راهپيمايي اعلام انزجار از اغتشاشگران، همت و شجاعت خود را نشان دادند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06