پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
رئيس ستاد انتخابات استان

تعامل مطلوبي بين عوامل اجرايي و نظارت انتخابات در چهارمحال و بختياري وجود دارد

کد خبر: 53016 تاریخ انتشار: 1398/09/08
نمایش: 2355
اخبار
رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري، وحدت و تعامل بين‌بخشي را عامل مهم جلوگيري از وقوع تخلفات انتخاباتي دانست و گفت: در همين راستا تعامل مطلوبي بين عوامل اجرايي و نظارتي انتخابات در استان شکل گرفته است.

جعفر مرداني روز جمعه در همايش آموزشي اعضاي هيات نظارت بر انتخابات يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اين استان افزود: اجراي صحيح و کامل قانون، رعايت اصلي بي‎طرفي، امانت‌داري و تلاش براي برگزاري انتخاباتي باشکوه و حداکثري از مهمترين وظايف و رسالت عوامل برگزاري انتخابات به شمار مي‌رود.

وي ادامه داد: انتخابات در ايران اسلامي که از نظام مردمسالار ديني برخوردار است از مهمترين مظاهر راي و نظر مردم در تعيين سرنوشت خودشان به شمار مي‌رود که بايد در برگزاري هرچه باشکوه‌تر آن تمام تلاش خود را به کار گيريم.

مرداني، امانت‌داري راي مردم را مصداق صيانت از حق‌الناس دانست و تصريح کرد: با وحدت، همدلي و تعامل لازم و با اجراي صحيح قانون مي‌توان از اين امانت به خوبي حراست کرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با تاکيد بر حفظ بي‌طرفي عوامل اجرايي و نظارتي انتخابات، خاطرنشان کرد: فرمانداران و دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات بايد افرادي را به عنوان نماينده خود انتخاب کنند که امين، متدين و ملزم به رعايت بي‌طرفي باشند.

مرداني همچنين به توطئه‌هاي دشمن در آستانه برگزاري انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: بي‌شک يکي از مهمترين اهداف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات است و ايجاد اختلال در روند برگزاري آن است که با حضور حداکثري مردم اين نقشه نيز خنثي و ناکارآمد مي‎شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07