پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آمادگي ثبت‌نام از داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي

کد خبر: 53023 تاریخ انتشار: 1398/09/09
نمایش: 1717
اخبار
رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: ۴ مرکز حوزه انتخابيه اين استان آماده ثبت‌نام از داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي است.
جعفر مرداني شامگاه شنبه در بخش ويژه خبري شبکه جهان بين افزود: در همين راستا فرايند ثبت‌نام داوطلبان حوزه انتخابيه شهرکرد، بن و سامان در فرمانداري شهرکرد، داوطلبان حوزه انتخابيه بروجن در فرمانداري بروجن، داوطلبان حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کيار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در فرمانداري اردل و داوطلبان حوزه انتخابيه لردگان و خانميرزا در فرمانداري لردگان انجام مي‌گيرد.

وي ادامه داد: نامزدهاي انتخاباتي علاوه بر فرمانداري‌هاي مراکز حوزه انتخابيه مي‌توانند به ستاد مرکزي وزارت کشور، سفارتخانه‌ها، کنسولگري‌ها يا نمايندگي‌هاي سياسي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکميل فرم ثبت‌نام کنند.

مرداني با بيان اينکه تمامي تمهيدات لازم براي ثبت‌نام داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين استان فراهم شده است، تصريح کرد: زمان ثبت‌نام داوطلبان از ساعت ۸ صبح روز يکشنبه دهم آذرماه آغاز مي‌شود و به مدت ۷ روز تا روز شنبه ۱۶ آذر ادامه دارد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، تحقق مشارکت حداکثري مردم با رعايت اصل بي‌طرفي و حفظ امانت‌داري راي مردم را از مهمترين وظايف عوامل برگزاري انتخابات دانست و گفت: ستاد انتخابات از ارديبهشت ماه و با تشکيل ۶ کميته زيرمجموعه در استان فعال شده و هماهنگي‎ها و تدابير لازم در اين خصوص انديشيده شده است.

مرداني با بيان اينکه ثبت‌نام از داوطلبان به صورت الکترونيکي است، خاطرنشان کرد: مدت زمان ثبت‌نام داوطلبان حدود ۳۰ دقيقه برآورد مي‌شود.

وي ابراز اميدواري کرد تا با ايجاد آمادگي لازم در اين استان يک انتخابات پرشور، قانونمند، امن و حداکثري در استان برگزار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07