پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختياري آماده برگزاري انتخابات سالم و حداکثري است

کد خبر: 53026 تاریخ انتشار: 1398/09/10
نمایش: 2029
اخبار
رييس ستاد انتخابات استان: با توجه به تمهيدات و برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته، شرايط استان آماده برگزاري يک انتخابات سالم، امن و حداکثري است.

جعفر مرداني روز يکشنبه با حضور در فرمانداري شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: ستاد انتخابات استان از ارديبهشت ماه آغاز به کار کرد و با تشکيل ۶ کميته زيرمجموعه آمادگي و بسترهاي لازم را براي برگزاري يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي فراهم کرده است.

وي ادامه داد: صبح روز يکشنبه دهم آذرماه نيز همانند ساير استان‌هاي کشور فرايند ثبت‌نام از داوطلبان در ۴ حوزه انتخابيه اين استان آغاز شده است و به مدت ۷ روز ادامه دارد.

رييس ستاد انتخابات استان به داوطلبان نمايندگي مجلس در استان توصيه کرد تا زمان ثبت‌نام خود را به روزهاي پاياني موکول نکنند و چنانچه تصميمي بر ثبت‌نام دارند در همين روزهاي ابتدايي اقدام کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: فرايند ثبت‌نام داوطلبان حوزه انتخابيه شهرکرد، بن و سامان در فرمانداري شهرکرد، داوطلبان حوزه انتخابيه بروجن در فرمانداري بروجن، داوطلبان حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کيار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در فرمانداري اردل و داوطلبان حوزه انتخابيه لردگان و خانميرزا در فرمانداري لردگان انجام مي‌گيرد.

مرداني افزود: داوطلبان انتخاباتي علاوه بر فرمانداري‌هاي مراکز حوزه انتخابيه مي‌توانند به ستاد مرکزي وزارت کشور، سفارتخانه‌ها، کنسولگري‌ها يا نمايندگي‌هاي سياسي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکميل فرم ثبت‌نام کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07