پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار اعلام کرد:

نمايندگان جامعه معلولان در کارگروه اشتغال چهارمحال و بختياري عضو مي‌شوند

کد خبر: 53033 تاریخ انتشار: 1398/09/12
نمایش: 1572
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري از انتخاب ۲ نفر از جامعه معلول به عنوان نماينده و مشاور در کارگروه اشتغال و کارآفريني استان خبر داد و گفت:نمايندگان جامعه معلولان در کارگروه اشتغال عضو مي‌شوند.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در آيين تجليل معلولان موفق استان به مناسبت روز جهاني معلول افزود: معلولان با توانمندي خود در همه عرصه‌ها از جمله علمي، اقتصادي و اجتماعي و با موفقيت‌هايي که کسب کرده اند ، به همه ثابت کرده اند که مي توانند در جامعه حضور موفقي داشته باشند.

وي افزود : ايجاد اشتغال به عنوان يکي از معضلات اصلي در استان و يکي از خواسته‌ها و دغدغه‌هاي جامعه هدف بهزيستي است که با انتخاب ۲ نماينده از جامعه هدف بهزيستي به عنوان مشاور استاندار در امور معلولان، مي توان براي رفع اين مشکل بيشتر برنامه‌ريزي کرد.

وي به شناسايي مشکلات و کاستي‌هاي جامعه هدف بهزيستي به خصوص معلولان از سوي مسوولان مرتبط و همچنين مشاوران استاندار در امور معلولان تاکيد کرد و گفت: بايد براي توانمندسازي اين قشر که داراي يکسري محدوديت‌ها هستند، تلاش بيشتري انجام داد.

استاندار چهارمحال وبختياري از اعلام آمادگي اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان براي پرداخت تسهيلات ارزان قيمت به منظور حمايت از اشتغال معلولان خبر داد و گفت: هيچ گونه محدوديت در پرداخت تسهيلات براي اين قشر وجود ندارد.

وي به اجراي طرح مناسب‌سازي اماکن عمومي براي جامعه هدف تاکيد کرد و گفت: مناسب‌سازي اماکن عمومي در استان به خوبي مورد توجه قرار گرفته و بايد با همين تلاش و جديت در رفع مشکلات معلولان گام برداشت.

🔺۱۲ آذر به عنوان روز جهاني معلول نامگذاري شده که امسال اين روز باشعار "ارتقاء مشارکت افراد داراي معلوليت براي دستيابي به توسعه فراگير ، عادلانه و پايدار" نامگذاري شده است. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06