پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازرسي از ميادين ميوه و تره‌بار چهارمحال و بختياري تشديد مي‌شود

کد خبر: 53034 تاریخ انتشار: 1398/09/12
نمایش: 1820
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه افزايش قيمت بنزين تصميم سران نظام بود، تاکيد کرد: بازرسي سطح شهر و ميادين ميوه و تره‌بار استان تشديد مي‌شود.
الله‌کرم نصيري روز سه‌شنبه در نشست کمسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي  چهارمحال و بختياري خواستار تشديد بازرسي‌ها و پيگري جلسات به صورت ماهيانه شد و  تاکيد کرد، افزايش قيمت کالا به بهانه افزايش قيمت، از سوي فروشندگان و خدمات دهندگان به هيچ عنوان پذيرفته نيست.

وي، از بازرسي‌هاي مشترک به عنوان يک راهکار خوب ياد کرد و از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزيرات حکومتي، خواست تا بازرسي‌ها را به صورت مداوم انجام و گزارشات را در اسرع وقت ارائه دهند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري، بر لزوم استفاده از ظرفيت اتحاديه‌ها در مواجه با گران‌فروشي تاکيد کرد و گفت: اصناف موظفند تا هنگام گشت و بازرسي از بازرسان تخصصي هر صنف استفاده کنند.

نصيري، با بيان اينکه تمام کالاها بايد برچسب قيمت داشته باشند گفت: متوليان امر موظفند در کمترين زمان بازرسي‌ها را انجام دهند و خاطيان را شناسايي و براي برخورد به مراجع قضايي معرفي کنند.

وي گفت: استفاده از ظرفيت ادارات و ارگان هاي مختلف از جمله بسيج اصناف در مقطع کنوني مي تواند راهگشا باشد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري  ، خواستار استفاده از بازرسان ويژه شد و گفت: در راستاي اهميت ميوه در سبد خانوارها و کنترل قيمت ميوه ، بازرسان اصناف و جهادکشاورزي و تعزيرات حکومتي به صورت روزانه از ميدان ميوه و تره‌بار بازرسي کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06