پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۲ هزار و ۷۹۰ ميليارد ريال تسهيلات مشاغل روستايي در چهارمحال و بختياري پرداخت شد

کد خبر: 53035 تاریخ انتشار: 1398/09/12
نمایش: 1729
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي اجراي طرح مشاغل پايدار روستايي و عشايري در استان ۲ هزار و ۷۹۰ ميليارد ريال تسهيلات در اختيار متقاضيان قرار داده شد.
الله‌کرم نصيري روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه کارشناسي اشتغال اين  استان، اظهار داشت: طرح مشاغل روستايي و عشايري از طرح‌هاي مهم دولت در مهار نرخ بيکاري است که در استان نتايج مطلوبي به همراه داشته و تداوم آن مي‌تواند زمينه رونق توليد در روستاها و مهاجرت معکوس را فراهم کند.

وي ادامه داد: از ابتداي اجراي اين طرح همزمان با اسفندماه سال ۹۶ تاکنون در حدود ۶ هزارو ۵۰۰ شغل از طريق اجراي اين طرح ايجاد شده است.

نصيري تصريح کرد: در قالب طرح مشاغل پايدار روستايي و عشاير ۴ هزار و ۶۶۳ ميليارد ريال اعتبار به استان اختصاص داده شد که از اين ميزان بيش از ۳ هزار ميليارد ريال عقد قرار داده شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر نظارت بر اجراي صحيح طرح‌هاي روستايي خاطرنشان کرد: با بررسي‌ها انجام شده و نظارت گروه‌هاي کارشناسي ميزان انحراف ناشي از اين طرح در استان جزيي است.

نصيري، همکاري بانک‌ها در پرداخت تسهيلات بانکي به متقاضان  را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: با توجه به حجم بالاي تسهيلاتي که براي استان در نظر گرفته شده جذب به موقع اين تسهيلات و عملکرد مطلوب استان مي‌تواند تسهيلات بيشتري را به استان اختصاص دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07