پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ديدارهاي مردمي به شناخت بهتر مشکلات جامعه منجر مي‌شود

کد خبر: 53050 تاریخ انتشار: 1398/09/14
نمایش: 1965
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، ديدارهاي مردمي را اقدام مهمي در ترويج فرهنگ پاسخگويي دانست و گفت: اين ديدارها مي‎تواند به شناخت بهتر مشکلات مردم و رفع آن منجر شود.

اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در حاشيه ديدار مردمي با اقشار مختلف مردم اين استان افزود: شناسايي مطالبات مردم، پاسخگويي به نيازهاي جامعه و مشارکت حداکثري آحاد مردم در تصميم‌گيري‌ها از دستاوردهاي برگزاري نشست‌هاي مستمر با اقشار مختلف مردم است.

وي، نزديکي مسئولان به مردم را عامل موثري در پيشبرد بهتر برنامه‌ها دانست و گفت: ديدار مستقيم با مردم روند آسيب‌شناسي ميداني، عميق و عيني از تحولات اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان و رصد کردن نيازهاي عمومي مردم را تسهيل مي‎کند.

عباسي با توصيه به مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان در تقويت ارتباط دو سويه با مردم، تصريح کرد: بي‌شک يکي از مهمترين وظايف مسئولان ايجاد ارتباطات دوسويه مردمي است و بايد با اقشار مخاطب دستگاه خود به صورت مستمر و منظم نشست برگزار کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اين استان در ناآرامي‌هاي اخير کشور با کمترين چالش مواجه شد، افزود: بي‌شک همراهي و همدلي مردم با دولت را قدر دانسته و در خدمات‎رساني به آنها با تمام توان خود تلاش مي‌کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري در ديدار با اقشار مختلف مردم، مشکلات آنها را با مديران مربوطه بررسي و دستور داد تا از طريق دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط رفع اين مشکلات پيگيري شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07