پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري:۱۶آذر روز مقاومت تاريخي جوانان ايران است

کد خبر: 53059 تاریخ انتشار: 1398/09/16
نمایش: 1741
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، با صدور پيامي با گراميداشت روز دانشجو اين روز را به عنوان نمونه‌اي از مقاومت تاريخي جوانان ايران عنوان کرد.

اقبال عباسي روز شنبه در اين پيام خود تاکيد کرده است: ۱۶ آذر،روز دانشجو نماد استکبارستيزي، استقلال خواهي و نمونه والاي مقاومت تاريخي جوانان ايران عزيز و تجلي بصيرت و يادآور فداکاري، رشادت و حريت دانشجويي است.

در اين پيام آمده است: بي‌ترديد اين فرياد استکبار و استعمارستيزي، الگو و نماد جاودان آزادي‌خواهي ملتي است که توانست با رهبري و هدايت هوشمندانه امام راحل، رژيم فاسد طاغوت را براي هميشه از صحنه روزگار محو کند.

در اين پيام تاکيد شده است:شصت و شش سال پيش در چنين روزي، دانشگاه سنگر دانشجو شد و خون پاک دانشجوياني که در مقابل شيطان بزرگ سر خم نکردند گواهي سند آزادگي و حق طلبي جوانان ايران گرديد. 

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: دانشجو مظهر نشاط، عدالت خواهي، استکبار ستيزي و مطالبه گري است. جايگاه دانشجو از ارزش خاصي برخوردار است و توجه به اين قشر داراي اهميت ويژه‌اي است، همانگونه که رهبري فرموده اند: "قشر دانشجو براي ما، براي اين کشور و براي آينده، مهم است".

عباسي در پايان با تبريک روز دانشجو تاکيد کرد:اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دانشجو«مصطفي بزرگ‌نيا و احمد قندچي و آذر شريعت‌رضوي»، روز دانشجو را به دانشجويان و دانشگاهيان عزيز استان چهارمحال و بختياري تبريک و تهنيت عرض نموده، از دانشجويان عزيز مي خواهم با تحقيق و پژوهش، در چارچوب سياست توسعه متوازن، ظرفيتهاي مختلف استان را رونق بخشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07