پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

طرح‌هاي کشاورزي در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي اولويت دارد

کد خبر: 53066 تاریخ انتشار: 1398/09/17
نمایش: 2185
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت بخش کشاورزي در اشتغالزايي گفت: پرداخت تسهيلات اشتغالزايي به اين بخش از اولويت ويژه برخوردار است.

اقبال عباسي شامگاه شنبه در کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: طرح‌هاي کشاورزي مانند آبياري‌هاي نوين و صنايع تبديلي و تکميلي نقش موثري در افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي دارد.

وي افزود: تعيين تکليف پرونده‌هاي مربوط به طرح‌هاي اشتغال‌زا در بانک‌هاي عامل تا پايان هفته‌جاري صورت گيرد.

عباسي تصريح کرد: در صورت مصوب نشدن برخي طرح‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي در بانک‌هاي عامل براي دريافت تسهيلات اشتغال‌زايي، بايد ساير طرح‌هاي مرتبط جايگزين و نسبت به جذب منابع اعتباري موجود اقدام شود.

وي، با اشاره به نامگذاري سال‌جاري از سوي مقام معظم رهبري به نام "رونق توليد" يادآور شد: جذب تسهيلات و اجراي طرح‌هاي اشتغالزايي در تحقق اهداف مورد نظر معظم‌له در اين نامگذاري تاثير مستقيم دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به بي‌اطلاعي برخي مردم و سرمايه‌گذاران از فرصت‌هاي ايجاد اشتغال در استان اظهار داشت: به همين منظور دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با اشتغال‌زايي از طريق رسانه‌ها ضروري است.

وي گفت: تشکيل تعاوني‌ها و بهره‌گيري از فرصت‌هاي ارزي و ريالي براي کمک به اشتغال مددجويان بهزيستي، کميته امداد امام خميني (ره) و زندانيان در دستور کار قرار گيرد.

عباسي تاکيد کرد: پرداخت به موقع تسهيلات بانکي، اختصاص زمين دولتي و بخشودگي جرايم اقتصادي به جذب بهتر و بيشتر سرمايه‌گذاران بخش خصوصي با هدف اشتغال‌زايي، کاهش نرخ بيکاري و رونق توليد کمک مي‌کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07