پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

فراواني کالا در بازار چهارمحال و بختياري مانع از افزايش قيمت شد

کد خبر: 53071 تاریخ انتشار: 1398/09/17
نمایش: 1981
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فراواني و ذخيره‌سازي مناسب کالاهاي مايحتاج عمومي مردم در بازار ، مانع از افزايش بي رويه قيمت شده است.
اقبال عباسي روز يکشنبه در کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در همين مدت بازرسي‌ها نسبت به ماه قبل دو برابر شده است، افزود: تعداد پرونده‌هاي ارجاعي به تعزيرات و بحث تهيه و تامين کالا نيز دو برابر شده است.

عباسي، نظارت همگاني بر بازار را مهم ارزيابي کرد و گفت:با برنامه ريزي هاي صورت گرفته ، نظارت ها بر بازار استان در ماه‌هاي پاياني سال تشديد خواهد شد.

وي، نبود هيچ‌گونه محدوديتي در عرضه کالاي شکر و برنج وارداتي دانه بلند در استان را يادآور شد و تصريح کرد: با ذخيره‌سازي مناسب اين دو کالاي اساسي و پر مصرف در استان، امسال تا پايان سال هيچ کمبودي در توزيع برنج، گوشت منجمد ،مرغ و شکر وجود نخواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختياري، تنها کمبود احساس شده استان را لاستيک (رينگ ۱۶) نيساني و ميني‌بوسي و برخي از لوازم خودرويي اعلام و تاکيد کرد: با مکاتبات انجام شده با تنظيم بازار کشور  عرضه و تقاضاي اين دو قلم کالا نيز در استان  بزودي متعادل خواهد شد.  

وي تاکيد کرد: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي عضو اين ستاد موظفند تا با افزايش گروه‌هاي بازرسي از هرگونه افزايش قيمت کالاهاي اساسي، ناوگان حمل و نقل مسافربري و اصناف جلوگيري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: عمده مشکل در اختلال عرضه و تقاضا بازار، نبود مديريت منسجم در سيستم توزيع است که بايد ساماندهي و اين مديريت منسجم شود.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در زمينه ميوه وتره‌بار شهرکرد گزارش‌ها و گلايه‌هايي وجود دارد لذا مقرر شد براي آخرين‌بار با واحدهاي مستقر در اين ميدان اتمام حجت شود تا خودشان رعايت مردم را بکنند در غير اين صورت در سه نقطه ديگر شهرکرد ميدان تره‌بار ايجاد مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07