پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري

مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي نيازمند بسيج همگاني است

کد خبر: 63089 تاریخ انتشار: 1398/09/20
نمایش: 2115
اخبار
معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه نيازمند بسيج همگاني است و گفت:.در حوزه پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي به خصوص اعتياد در سطح استان اقدامات و برنامه‌هاي مطلوبي اجرا شد، اما در حوزه مقابله و پيشگيري نياز به فرهنگ‌سازي و فعاليت بيشتر است.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در آيين افتتاح طرح ياريگران زندگي در مدارس استان به نقش رسانه‌ها، مطبوعات، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ، ائمه جمعه و جماعات در حوزه پيشگيري و مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي تاکيد کرد و افزود: حوزه پيشگيري نياز به تعامل ،همکاري و همراهي همه متوليان دارد.

وي اظهار داشت: اجراي طرح ياريگران زندگي در بين دانش‌آموزان به عنوان يک قشر عظيم از جمعيت استان يک گام مثبت در حوزه پيشگيري است .

به گفته وي، وجود ۲۰۶ هزار دانش‌آموز، ۱۵ هزار فرهنگي و خانواده‌هاي اين افراد مي‌تواند در راستاي مقابله و پيشگيري يا اقدام تاثيرگذار باشد.

مرداني به توليد سالانه بيش از ۲ هزار تن مواد مخدر در کشور افغانستان در همسايگي ايران به عنوان يک تهديد اشاره کرد و گفت: مقابله با اين بلاي خانمانسوز ، آموزش، پيشگيري و فرهنگ‌سازي از رده‌هاي سني پايين در کشور مي‌طلبد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07