پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

سازمان اقتصادي کوثر آمادگي خود براي سرمايه‌گذاري در ۶ حوزه چهارمحال و بختياري را اعلام کرد

کد خبر: 63149 تاریخ انتشار: 1398/10/03
نمایش: 2375
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم تقويت سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف استان گفت: سازمان اقتصادي کوثر آمادگي خود را براي سرمايه‌گذاري در ۶ حوزه مختلف اين استان اعلام کرد.
اقبال عباسي شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: در نشست مسوولان چهارمحال و بختياري با مديران سازمان اقتصادي کوثر در ماه گذشته به ميزباني شهرکرد، قرار شد تا اين سازمان پيشنهادات سرمايه‌گذاري خود در استان را تا يک ماه بعد ارايه دهد.

وي افزود: به همين منظور در نشستي با مديران سازمان اقتصادي کوثر در تهران اين سازمان آمادگي خود را براي سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي کشاورزي، دامپروري، شيلات و آبزيان، بهداشت و درمان (تجهيزات اماکن بيمارستاني)، آب معدني و نيروگاه‌هاي کوچک مقياس اعلام کرد.

عباسي تصريح کرد: براساس توافق‌هاي صورت گرفته مديران ارشد چهارمحال و بختياري با مديران سازمان اقتصادي کوثر، قرار شد تا اين سازمان در آينده‌اي نزديک اقدامات اجرايي در خصوص آغاز سرمايه‌گذاري‌ها در استان را آغاز کند.

وي يادآور شد: با جذب سرمايه‌گذاران خارجي و داخلي توانمند مانند مديران سازمان اقتصادي کوثر زمينه افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي در بخش‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري فراهم خواهد شد.

عباسي اظهار داشت: مسوولان ارشد چهارمحال و بختياري براي جذب سرمايه‌گذاران به منظور تسهيل در بخش‌هاي مختلف توسعه‌اي استان تسهيلات مورد نياز به همراه مجوزهاي قانوني را در کوتاه‌ترين زمان ممکن ارايه مي‌کنند.

براساس تفاهم با مديران سازمان اقتصادي کوثر در نشست شامگاه چهارشنبه ۲۰ آذر سال‌جاري با استاندار و مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در شهرکرد قرار شد تا اين سازمان ۳۰ درصد سرمايه‌گذاري را از محل آورده و بقيه را از طريق تسهيلات تامين و هزينه کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06