پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري خواستار شد

مديران دستگاه‌هاي اجرايي پيگيري مطالبات مردم را در اولويت قرار دهند

کد خبر: 63215 تاریخ انتشار: 1398/10/11
نمایش: 2300
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان در راستاي تحقق منشور حقوق شهروندي، پيگيري مطالبات و رفع مشکلات مردم را در راس برنامه‌هاي خود قرار دهند.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در ديدار با اقشار مختلف مردم که با حضور برخي از مديران استان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه مسلم است طرح تکريم و خدمات‌رساني به مردم بايد مورد توجه جدي مسئولان و مديران باشد.

وي ادامه داد: همه دستگاه‌هاي دولتي خدمتگزار مردم هستند و فلسفه شکل‌گيري ادارات نيز خدمات‌رساني به مردم است از همين رو نبايد اين اصل اساسي را فراموش کرد و با برگزاري نشست‌هاي مردمي علاوه‌بر کم کردن فاصله مسوولان با مردم، در رفع مسائل و مشکلات جامعه گام‌هاي موثري برداشت.

عباسي تصريح کرد: يکي از مقوله‌هاي کارآمدي نظام اداري، ميزان رضايتمندي مردم از خدمات ارائه شده از سوي دستگاه‌هاي اجرايي است از همين رو يکي از مهمترين شاخص‌هاي ارزيابي عملکرد ادارات، ميزان رضايتمندي مردم است.

در اين ديدار مشکلات و مطالبات مردم استان در حوزه‌هاي کشاورزي، اشتغال، مسائل شهري، منابع طبيعي و محيط زيست بررسي شد و استاندار دستور داد تا رفع اين مشکلات از طريق دستگاه‌هايي اجرايي مرتبط پيگيري شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07