پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار اعلام کرد:

۴۶۶۰ ميليارد ريال تسهيلات اشتغال روستايي به چهارمحال و بختياري اختصاص يافت

کد خبر: 63262 تاریخ انتشار: 1398/10/21
نمایش: 2403
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به روند مطلوب جذب تسهيلات اشتغال‌زايي در استان گفت: امسال براي اشتغال‌زايي روستايي اين استان ۴ هزار و ۶۶۰ ميليارد ريال تسهيلات اختصاص پيدا کرد.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: از اين مبلغ تا پايان اذر سال‌جاري ۴ هزار و ۳۹۰ ميليارد ريال به استان ابلاغ شد.

عباسي تصريح کرد: طرح‌هاي سرمايه‌گذاري بدون مانع و بدون مشکل چهارمحال و بختياري در حوزه‌هاي مهم کشاورزي، صنعت، معدن و تجارت، گردشگري و خدمات شناسايي و در قالب لوح فشرده به سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي متقاضي سرمايه‌گذاري در استان ارايه شود.

وي يادآور شد: هيچ‌کدام از اين طرح‌ها نبايد مشکل و مانعي در روند سرمايه‌گذاري داشته باشند.

رييس کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تمامي اين طرح‌هاي پيشنهادي بايد داراي مطالعه، توجيه اقتصادي، حجم سرمايه‌گذاري ارزي و ريالي، تعداد اشتغال مشخص و بدون مشکل باشد.

وي گفت: تمامي بسته‌هاي سرمايه‌گذاري موجود در چهارمحال و بختياري تا نشست‌هاي بعدي کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري استان بروزرساني شود.

عباسي تاکيد کرد: اطلاع‌رساني براي معرفي طرح‌ها و بسته‌هاي سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري از طريق رسانه‌هاي گروهي و فضاي مجازي صورت گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07