پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

راه‌هاي پيشگيري از انتشار ويروس کرونا اطلاع‌رساني شود

کد خبر: 73367 تاریخ انتشار: 1398/11/12
نمایش: 2062
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: به منظور جلوگيري از انتشار ويروس کرونا و کاهش استرس و نگراني مردم استان دانشگاه علوم پزشکي در اين خصوص اطلاع‌رساني گسترده‌اي داشته باشد.
اقبال عباسي روز شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذايي اين استان افزود: دانشگاه علوم پزشکي با بهره‌گيري از نظر متخصصان و کارشناسان خود ،از طريق رسانه‌ها و مطبوعات در خصوص راه‌هاي ابتلا، روش‌هاي پيشگيري و آمادگي استان در اين خصوص اطلاع‌رساني جامع و مستمري داشته باشد.

وي از مردم استان نيز تقاضا کرد، اخبار مرتبط با ويروس کرونا را تنها از منابع رسمي به ويژه از ناحيه دانشگاه علوم پزشکي دنبال کنند و به اخبار غيررسمي و شايعات شکل گرفته در اين خصوص توجهي نکنند.

عباسي، با تاکيد بر آمادگي همه دستگاه‌هاي خدمات‌رسان و ايجاد هماهنگي بين‌بخشي در استان، تصريح کرد: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي استان به ويژه دستگاه‌هاي خدمات‌رسان آمادگي لازم را داشته باشند و با رصد وضعيت استان و ايجاد هماهنگي بين‌بخشي زمينه‌هاي انتشار ويروس کرونا را به حداقل برسانند.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستانهاي ۱۰ گانه استان نيز هرچه سريع‌تر با حضور همه دستگاه‌هاي شهرستاني نشستي برگزار کرده و اقدامات و هماهنگي لازم را خصوص پيشگيري از انتشار ويروس کرونا ايجاد کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06