پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

حضور مردم در انتخابات دشمن‌شکن است

کد خبر: 73373 تاریخ انتشار: 1398/11/13
نمایش: 1510
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس يازدهم گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي، دشمن شکن و استکبارستيز خواهد بود.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در آيين بهره‌برداري از طرح‌هاي دهه فجر شهرستان لردگان تاکيد کرد: مردم با حضور پرشور خود در پاي صندوق‌هاي راي در دوم اسفند امسال و شرکت گسترده در راهپيمايي ۲۲ بهمن، بار ديگر توطئه‌هاي استکبار جهاني عليه جمهوري اسلامي ايران را خنثي مي‌کنند.

وي افزود: مردم ايران با اين اقدام در دهه فجر و انتخابات مجلس يازدهم بار ديگر کمر استکبار جهاني را خواهند شکست و بر حقانيت جمهوري اسلامي تاکيد خواهند کرد.

عباسي، در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: در دولت تدبير و اميد ۳ هزار و ۳۷۸ طرح در اين استان با افزون بر ۸۰ هزار ميليارد ريال اعتبار ملي و استاني افتتاح يا کلنگ زني شده است.

وي يادآور شد: از اين تعداد ۲ هزار و ۸۸۴ طرح با ۴۴ هزار ميليارد ريال همزمان با فعاليت دولت تدبير و اميد در چهارمحال و بختياري افتتاح شد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در اين مدت همچنين عمليات اجرايي ۴۹۴ طرح با ۳۶ هزار ميليارد ريال در چهارمحال و بختياري آغاز شده است.

وي گفت: کاربري اين طرح‌ها در زمينه‌هاي فرهنگي، گردشگري، آموزشي، صنعتي، ورزشي، دامپروري، بهداشت و درمان، خدماتي و مسکوني است.

عباسي تاکيد کرد: همزمان با چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر ۳۰۷ طرح در اين استان بهره‌برداري يا کلنگ‌زني مي‌شود.

وي افزود: براي اين طرح‌ها ۴ هزار و ۳۶۰ ميليارد ريال اعتبار ملي و استاني تامين و در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در دهه فجر سال‌جاري ۲۶۱ طرح با ۳ هزار و ۷۰ ميليارد ريال اعتبار افتتاح و بهره‌برداري خواهد شد.

وي يادآور شد: با افتتاح و بهره‌برداري از طرح‌هاي چهارمحال و بختياري در دهه فجر سال‌جاري زمينه اشتغال مستقيم ۲ هزار و ۸۸۰ نفر فراهم مي‌شود.

عباسي اظهار داشت: در دهه فجر امسال عمليات اجرايي ۴۶ طرح جديد در اين استان آغاز خواهد شد.

وي گفت: براي اجراي اين طرح‌ها در دهه فجر سال‌جاري يک‌هزار و ۲۹۰ ميليارد ريال اعتبار پيش‌بيني شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06