پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دعوت استاندارچهارمحال و بختياري براي حضور باشکوه در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن

کد خبر: 73443 تاریخ انتشار: 1398/11/21
نمایش: 1817
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري طي پيامي از مردم انقلابي استان براي حضور باشکوه در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري متن پيام اقبال عباسي به اين شرح است:

💠تقارن چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با ايام چهلمين روز شهادت سردار رشيد اسلام، سپهبد قاسم سليماني و همرزمان شهيدشان، نقطه عطف يوم‌الله 22بهمن امسال است و مردم ايران با الگو گرفتن از مکتب شهيد سليماني، بار ديگر حماسه‌اي از جنس "استقلال و آزادي" خواهند آفريد.

💠چه زيباست که از دريچه ۲۲ بهمن بهار ديگري در تاريخ اين سرزمين با حضور پرشور و هميشگي ملت ايران اسلامي رقم مي‌خورد تا به تمام کساني که ياراي ديدن شکوه انقلاب اسلامي را ندارند ثابت شود که طبق فرمايشات مقام معظم رهبري راهبرد قوي بودن در فجر ۹۸ تجلي مي‌يابد و مسئولان اين سرزمين با توان مضاعف بايد در مسير خدمت رساني فعال شوند تا گام دوم انقلاب با قدم‌هاي محکم، اراده قوي و اميد به آينده برداشته شود.

💠اينجانب از آحاد مختلف مردم نجيب، شريف و انقلابي استان چهارمحال و بختياري دعوت مي‌کنم تا در کنار هم در اين خطه از سرزمين ايران اسلامي، در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، همچون گذشته حضوري گسترده و باشکوه داشته باشند و بار ديگر حمايت و پشتيباني خود از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به همگان نشان دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07