پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بخشي از ميوه شب عيد چهارمحال و بختياري تامين و ذخيره‌سازي شد

کد خبر: 83468 تاریخ انتشار: 1398/11/27
نمایش: 1739
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بخش عمده‌اي از سمهيه يکهزار و ۲۰۰ تن ميوه شب عيد اين استان تامين و ذخيره‌سازي شد.

الله‌کرم نصيري روز يکشنبه در کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري از تامين و ذخيره‌سازي ۴۰۰ تن سيب درختي که بخش از توليدات داخل استان است، خبر داد و گفت: بيش از ۴۰۰ تن نيز ميوه پرتقال شمال نيز خريداري و در انبارهاي سردخانه هاي استان ذخيره سازه شده است.

به گفته وي،در هفته نخست اسفندماه ۴۰۰ تن مابقي سهميه پرتقال جنوب نيز وارد استان خواهد شد و با تمهيدات انديشيده شده، هيچ محدوديتي در توزيع ميوه شب عيد استان وجود ندارد. 

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري بر نظارت و ساماندهي گروه‌هاي مشترک بازرسي از واحدهاي صنفي بازار و ناوگان حمل و نقل درون‌شهري و برون‌شهري سطح استان نظارت بيشتر در ايام تعطيلات نوروز امسال تاکيد کرد.

وي افزود:در صورت وجود هرگونه تخلف،افزايش قيمت کالا و خدمات، کم‌فروشي و سهل‌انگاري با متخلفان برابر ضوابط قانوني برخورد لازم صورت مي‌گيرد.

نصيري،با اشاره به تثبيت قيمت مواد لبني و پروتئيني،گفت: فراواني و توزيع مناسب نهاده خوراک دام و طيور با قيمت مصوب دولتي علت ثبات قيمت اين مواد پرمصرف در استان است.

وي، ذخيره‌سازي انبوه نهاده‌هاي خوراک دامي از سوي دولت در نيمه دوم امسال را باعث اطمينان بخشي به مردم در حفظ تعادل قيمت گوشت قرمز و سفيد در استان دانست و گفت: دولت با اين عمل در تثبيت و تامين مواد پروتئيني و اقلام پرمصرف مردم اهميت خاصي داشته است که اين روند ادامه دارد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري، از جوجه‌ريزي ۲ميليون و ۳۵۰ هزارقطعه در مرغداري‌ هاي استان در يک ماهه گذشته خبر داد و گفت:بيش از  ۴۵۰ هزار قطعه مرغ آماده عرضه به بازار در مرغداري‌هاي استان موجود است. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07