پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار:چهارمحال و بختياري آماده برگزاري انتخابات حداکثري است

کد خبر: 83484 تاریخ انتشار: 1398/11/30
نمایش: 1479
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تامين امنيت و سلامت انتخابات در اين استان گفت: تمامي شرايط و امکانات لازم فراهم شده است تا يک انتخابات سالم و حداکثري در اين استان برگزار شود و اين استان آماده برگزاري انتخابات حداکثري است.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در يک گفت و گوي تلويزيوني در شبکه جهانبين افزود: مردم استان به سبب برخورداري از بلوغ سياسي بالا و درک اقتضائات کشور همواره در صحنه‌هاي مهم و حساس کشور ،حضور حماسي و پررنگي داشته‌اند و پيش‌بيني مي‌شود در انتخابات پيش رو نيز شاهد حضور حداکثري مردم استان باشيم.

وي با بيان اينکه چهارمحال و بختياري در طول دوره‌هاي مختلف برگزاري انتخابات جزو ۵ استان برتر کشور در حوزه مشارکت سياسي بوده است، تصريح کرد: علاوه‌بر آن مردم استان در ماه‌هاي اخير در اجتماعاتي نظير ۲۲ بهمن، گراميداشت مقام سردار قاسم سليماني و دفع فتنه آبان حضور حماسي داشته‌اند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه روند برگزاري انتخابات در استان مطلوب است و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد، گفت: ۲ رسالت مهم سلامت و امنيت بر عهده وزارت کشور قرار داده شده و اين دو مهم در استان ما به طور کامل محقق شده است.

عباسي با بيان اينکه قانمنداري و رعايت اصل بي‎طرفي با جديت در استان پيگيري مي‎شود، تصريح کرد: هيچ مسئولي حق اعمال‌نظر و استفاده از تجهيزات و امکانات دولتي له يا عليه نامزد انتخاباتي را ندارد و در اين خصوص نظارت‌هاي دقيقي انجام مي‌گيرد.

وي افزود: تا امروز هيچ شکايت و گزارش مهمي در رابطه با تخلفات در استان گزارش نشده است.

عباسي، همچنين از انجام تمهيدات انتظامي و امنيتي براي برگزاري يک انتخابات سالم در استان خبر داد و گفت: پيش‌بيني‌هاي لازم نيز در دستگاه قضايي و هم نيروهاي انتظامي و شوراهاي تامين شهرستان‌ها انجام شده است و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اين قول را به مردم مي‌دهيم که يک انتخابات سالم، امن و رقابتي با مشارکت بالا در استان برگزار شود.

عباسي، همچنين در خصوص نظارت بر تبليغات نامزدهاي انتخاباتي در استان گفت: تمامي پول‌هايي که در حوزه تبليغات هزينه مي‎شود بر اساس شماره حساب مشخصي که از سوي نامزدها به وزارت کشور اعلام شده قابل رصد و پيگيري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07