پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اطلاع‌رساني درباره کرونا تنها از طريق دانشگاه علوم‌پزشکي شهرکرد انجام شود

کد خبر: 83486 تاریخ انتشار: 1398/12/01
نمایش: 1312
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري يکم اسفندماه در جلسه پيشگيري از شيوع ويروس کرونا در استان با تأکيد بر اطلاع‌رساني صحيح در خصوص ويروس کرونا، اظهار کرد: اطلاع‌رساني در خصوص بيماري کرونا در رسانه‌ها تنها از طريق دانشگاه علوم‌پزشکي شهرکرد انجام شود، اين مسئله از بروز شايعات در فضاي مجازي جلوگيري مي‌کند.
اقبال عباسي  با بيان اينکه تمامي دستگاه‌هاي اجرايي بايد امکانات و تجهيزات خود را براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد اعلام کنند، افزود: دانشگاه علوم پزشکي پيش‌بيني لازم را براي خريد تجهيزات مورد نياز براي درمان و مقابله با اين بيماري انجام دهد.

وي تأکيد کرد: خوشبختانه چهارمحال و بختياري از زمان انتشار اخبار مربوط به ويروس کرونا در کشور چين و ساير کشورهاي جهان آمادگي لازم را براي پيشگيري و مقابله با اين بيماري داشته است و در حال حاضر هيچ‌گونه نگراني از اين بابت در استان وجود ندارد.

عباسي با اشاره به اهميت آموزش و اطلاع‌رساني در خصوص بيماري کرونا، عنوان کرد: مي‌توان از ظرفيت رسانه‌ها براي آگاه‌سازي مردم و پيشگيري از بيماري استفاده کرد، نيروهاي امدادي، انتظامي و نظامي نيز امادگي لازم براي مواقع موردنياز را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: سکوت خبري موجب ايجاد نگراني در مردم مي‌شود، بنابراين دانشگاه علوم پزشکي اهتمام ويژه‌اي نسبت به انتشار اخبار مربوط به ويروس کرونا را از طريق رسانه‌هاي جمعي داشته باشد و به شايعات مطرح شده در فضاي مجازي با شفافيت پاسخ دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07